Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
27. března 2015 v 07:03
Chipke
Xistoknihu nemám a nikdy mít nebudu, takže smůla.....a nebo štěstí???
25. března 2015 v 09:48
Vozka
Tak napodobenina Mobiuse je ofiko na světě. A za 50$ to neni špatný. Je jen otázka jak moc to bude fungovat.
http://shop.runcam.com/runcam-hd/
13. března 2015 v 14:19
Chipke
Teda Vozko, koukám že seš ve slušný vatě z těch videí . Jinak máš naprostou pravdu, hamburgrožroutům už asi tuk obalil i poslední zdorující mozkovou buňku a tak to tam začíná vypadat jako na nějakým oddělení v Bohnicích nebo Kosmonosích.....
13. března 2015 v 08:13
Vozka
Soudruzi z USA už se asi posrali.... došlo jim veškeré střelivo, všichn ije fakují a tak zkouší další hovadinu:
http://motherboard.vice.com/read/the-faa-says-you- cant-post-drone-videos-on-youtube
Tato kauza je založená na tom, že někdo nahrál video na youtube a zaškrtnul monetize = tim se začnou zobrazovat reklamy a vy začnete vydělávat těžkou škváru! Takže vaše video bylo vlastně natočeno za komerčnim účelem, na které nemáte povolení. = pokuta a po zaplacení trest smrti
Jen tak mezi náma hezké video bez hudby je stejně o ničem. Když použijete cizí hudbu, tak stejně nemůžete monetizovat.
A jen tak mezi námi, já mám pár monetizovaný videí, které mají celkem slušnou návštěvnost a za rok provozu těchto možná 20 videí jsem vydělal 53,80Kč. Takže na každé video připadají asi 2,5Kč/rok.
Takže když už budete něco dávat na trubku, tak nemonetizujte a vyhnete se tak případným problémům s pár závistivými páprdy.
12. března 2015 v 06:37
Milan
Kluci a holky...

Kdo by chtěl přijet na sraz,ať se prosím příhlásí... není to nic závazného,jen mi to ulehčí práci a je to jen pro mou informaci kolik lidiček cca přijede... moooc děkuji
9. března 2015 v 08:07
Vozka
Sledujte tohle: https://360fly.com/
Namotovat to na spodek letadla tak nepotřebujete pan tilt a je jednou pro vždy vystarano!
2. března 2015 v 11:00
Vozka
1. března 2015 v 15:04
bzukyn
Co pořídit na pozemní záznam?Koupil jsem easy cap z telinku,ale to nefunguje.
1. března 2015 v 14:52
Standa
Dle mého názoru ÚCL dává pokuty jen u případů kde má dostatek důkazů nebo doznání. Kolik bude pokut letos to ukáže až čas, ale dle mého názoru bude vždy někdo kdo se dostatečně bránit nedokáže. Zdaleka ne každý na to má žaludek a je tak odolný jako tady zmiňoval Vozka, aby se dostatečně bránil ve správním řízení nebo se dokonce soudil a tak když pak dojde na věc tak se holt někteří sesypou jako domeček z karet a přiznají se i k tomu co ani neudělali. Může tady kdo chce co chce psát a třeba i tisíckrát vyzývat k tomu, aby se lidi víc bránili a stejně to nepomůže, protože vždy se najde někdo kdo se dostatečně bránit prostě nedokáže a když bude mít tu smůlu, že se vůči němu bude vést správní řízení tak na to nejspíš dojede.
1. března 2015 v 13:08
Strasidlo
to Mr.Bean, já se krtků na svém letišti zbavil,stačilo jich chytit do pasti něco kolem 150 kusů a je klid.Všeho se lze zbavit....
1. března 2015 v 11:04
Mr.Bean
Hoši jestli tohle náhodou čte někdo z UCL tak by mě zajímalo co si myslej .Hele to je jako hon na krtky, zatímco oni o nás věděj vše co potřebujou, my o nich málo a nedá se jich zbavit
1. března 2015 v 09:55
Vozka
@Dalibor:
To už tu taky bylo probíráno, dokázat, že jsi něco letěl ty, nahrál ty, nebo porušil ty je dost složité.
- něco někam nahrát neni nelegální i když je to záznam něčeho co se nesmí
- i když máš na stěně letadlo, tak to nedokazuje, že jsi s nim letěl ty
- i když se nějak podaří dokázat, že to na záznamu je to letadlo, které ti visí na zdi, tak dokázat, že jsi s ním letěl ty a ne osoba blízká je velmi složité
- i když se jim podaří prokázat že jsi bez pochyby letěl ty, tak dokázat, že vedle tebe nestál někdo kdo byl schopen převzít řízení je ještě složitější, včetně toho z jakého stanoviště to bylo natáčené = přímá viditelnost atd, protože když to nakonec sestřiháš, tak nepoznáš nic.
Opět záleží na tom jak a kde létáš a jak moc blbě si to sestřiháš.
Prostě prokázat, že jsi něco udělal je velmi složité a je v tom velmi mnoho prostoru na kličkování a proto říkám, že i když mě UCL z něčeho obviní, tak mi u soudu na 99% nic neprokážou. Je to jen o tom znát svá práva a efektivně jimi umět argumentovat.
Opět, nikoho nenavádím a rozhodně chlapcům z ÚCL jejich roli nezávidím. Jsou pod velkym tlakem normálních pilotů, kteří přicházejí o velké kšefty i ze strany těch co to dělají jen pro zábavu a mezi tím ty co si tím chtějí vydělávat. A ta hranice je tak tenká, že se to nedá dle mého vymyslet tak aby se to nedalo obejít a vyhovovalo všem.
Prostě to dle mého nejde. O to víc tvrdím, že všechna obvinění jsou na vodě a vůbec se jich nebojím. Takže když se nenecháme zastrašit a budeme létat s rozumem tak budem v pohodě.
28. února 2015 v 10:11
Dalibor
Re Vozka
Já bych se chtěl dožít doby,kdy ouřada ..nebude anonymní ouřad, ale podnět k (např k pokutě,nebo správnímu řízení) bude podávat jmenovitý člověk a ten ponese hmotnou odpovědnot. Prostě pak,když prejede soud,vše zaplatí ze svého (žádné z našich daní,!!!).
Až to jednoho z nich zrujnuje,budou si dávat setsakra pozor aby se do nějakých nesmyslů pouštěli...
Jenže to je nejspíš utopický svět. Momentálně si je platíme z daní,nemají žádnou zodpovědnost v předešlém smyslu. Podle mne je to neferové.
Takže jak jsi psal..platí bod č.1.
Pak i vše ostatní co jsi psal,bránit se a vše k tomu zveřejňovat..protože medializace jejich šikany..toho oni se bojí. No a hlavně...žádná videa na trubku!!! (nikam),když už tak žádný ksicht na videu!! ,smyšlený nick z IP adresy free wifi pointu..Né z domova.
27. února 2015 v 17:54
Mr.Bean
to Vozka naprostej souhlas není co dodat.Když si budu lítat bezpečně někde do 250 metrů když to není 5.5km od letiště a třeba na modelářským letišti tak můžou prd řeknu že model mí hlídá kolega který může převzít řízení tak sou v háji. Osobně si myslím také že jdou po těch co maj všudemožně napsáno že fotí a filmujou z koptery , letadla ( tudíž komerčně)a nemaj povolení to je lehce postihnutelné jak jsi psal níže
27. února 2015 v 08:43
Vozka
@Standa: Vůbec nic nechápeš. Co já tady celou dobu píšu jsou 2 oddělené věci:
1) létejte bezpečně a s rozumem a nebudete mít problém
2) a když vás při takovém jednání nějký ouřada chytne a začne mávat pokutama (zastrašovat a vymejšlet si nesmysly pro které nemá oporu nařízeních), měte nastudované předpisy a zákony a ouřadu, který přávě přijel 70kou po městě a projel 2 červené aby vás chytil za ruku při letu, tak jí neplaťte odvolejte se a řešte to jako spousta jiných, o kterých raději ve statistikách mlčí/mlží.
Máš ale pravdu, že to bude boj s větrnými mlýny a bude to stát finance (které se vám po vyhraném sporu vrátí) a čas (který když prokážete tak můžete požadovat ušlý zisk).
Další věcí je, že pokud nebude jejich obvinění skálopevné (jako že nejspíš nebude) tak oni to až k případnému soudu nedoženou, protože si jsou vědomi následků.
No a pak pro nás hraje čas, protože než se páprdové rozhoupou, tak se to dávno promlčí. A ty jejich argumenty o obecném ohrožení a plomlčecí době 10 let jsou naprosto zcestné. Protože při obecném ohrožení musíš ohrozit minimálně 4 lidi v daný okamžik (dle výkladu právníka) což kopterem o průměru mětr, nebo letadlem 2m jen těžko zvládneš i na přeplněném náměstí.
Takže doufám, že už závěrem k těmto nesmyslům... rozhodně nehodlám mávat bejkovi před ksichtem červenejma trenýrkama a holou prdelí, ale jestli se se mnou nějaký ouředa pokusí vyjebat těmahle blbostma, tak se budu bránit a klidně vás tu budu o tom informovat jak píšeš.
To je celé.
Žádné navádění k nekalostem, žádná ilegální činnost, žádné vychloubání, pouze obrana svých práv.
Tím samozřejmě nechci obhajovat blbce co létají nad plnym náměstím, nebo nad dálnicí a nechají se srazit náklaďákem viz video níže. Těm samozřejmě pokuta patří! To ale nesplňuje bod 1) který jsem psal nahoře.
26. února 2015 v 18:59
Standa
@Vozka:
ÚCL zatím ty pokuty rozdává pořád dál jako by se nechumelilo a nikdo veřejně dosud neprezentoval, že by se proti tomu odvolal a vyhrál . Pokud jsi si opravdu jistý tím co tady prezentuješ tak jdi do sporu s ÚCL a dotáhni to případně až k ústavnímu soudu, který jim ten jejich slavný doplněk X může pořádně pročistit a pak se nebudou mít o co opřít. Až to vyhraješ tak to co nejvíce zmedializuj a staneš se přinejmenším národním hrdinou, který porazil ÚCL v očích mnoha dalších lidí jak z oblasti modelářů tak i pouhých uživatelů, kteří třeba o něčem uvažují, ale mají obavy. Ono se to takto v diskusi strašně lehce prohlašuje a vyzývá ostatní k tomu, aby se stavěli na odpor, ale když do toho někdo má jít tak to je pak úplně jiná. Prostě zdaleka ne každý na to má žaludek a prostředky. Pokud ty ano tak jdi do toho a pomoz ostatním, kteří na to nemají.
26. února 2015 v 12:32
Vozka
@Standa: jak jsem psal, Pirkler, dostal taky asi 10 pokut a obvinění, nic nezaplatil a ve všem se soudí a zatim ho soud osvobozuje snad ve všem = nenechat se ojebat a zastrašit.
Pokutu ti sice můžou udělit ale to je názor jednotlivce, který nemusí mít pravdu, nebo může být zaujatý a od toho jsou tu odvolací řízení, které mohou rozhodovat jinak...
To že někoho chytnou, jak na objednávku něco natáčí není přečin... někdo kdo tohle dělá bude mít určitě pilota a kameramana, takže na přímí dohled a tudíž žádný předpis neporušil a dokud ho UCL nemá natočeného a usvědčeného jak to natáčel z coptera (protože později může říci že to točil z plošiny a to zakázané není a UCL nad tím nemá moc a poznají prd z čeho se to ve výšce točilo) a zároveň jak odevzdává hotové dílo s fakturou (protože do té doby je to jen rekreační létání a natáčení, nikoliv kšeft), tak si UCL může akorát tak utřít nos.
Bohužel důkazní břemeno je po celou dobu na UCL a to že ho chytnou při jedné konkrétní činnosti, která sama o sobě není nezákonná, nebo není 100% prokazatelná, tak neudělají nic.
Nestrkejme tedy hlavu do písku, nenechme se zastrašovat, ale POUŽÍVEJME mozek a létejme s ROZUMEM!
A nechme UCL ať si píše a vykřikuje co chce, protože dokud nebudou jasná pravidla (která teď nejsou) tak nezmůžou nic.
Samozřejmě oni pár pokut zkusí rozdat, pár lidí to určitě i zaplatí, protože tomu nerozumí, nechají se zastrašit a nebudou se chtít soudit a techat se někde zdržovat, ale kdyby šlo tvrdé na tvrdé, tak se vsadím, že nevyhrajou nic při dnešních zákonech a nařízeních.
26. února 2015 v 07:04
Chipke
to Standa : No napsal jsi to pěkně, "naběhnout si na vidle". Ale to jsme stále v oblasti komerčního používání, v oblasti výdělků a podobně. Ale tady se bavíme spíše o využití pro sportovně-rekreační účely. A tam je situace diametrálně odlišná.

Sice je mi jasné, co tím chceš říci, ale taky co jsem zaslechl, tak většina takových "filmařů" ani netuší, co to je modelařina a předpisy neřeší už vůbec. Jak by jste potom asi vysvětlili to, že přijde zástupce firmy do modelářeské prodejny, koupí si Phantoma ( nebo podobný stroj ), pověsí na něj kamerku a jde vesele létat okolo pomátek ve městě, natáčí z ptačí perspektivy svatby a podobné akce. V rejstříku UCL jsem ho samozřejmě nenašel.

Ovšem co si řekne nezaujatá pozorovatel, který to uvidí - nojo, zase ti modeláři lítaj kde nemaj.
25. února 2015 v 19:43
Standa
@Vozka:
>> Jak říkám veškerá obvinění jsou hodně na vodě.

Jen těžko se to dá takto apriory konstatovat když nejsou známé žádné podrobnosti z těch konkrétních řešených případů, u kterých byly opravdu uděleny pokuty. Pokud udělovali pokuty třeba jen v případech, ke kterým získali jasné důkazy např. pokud někoho dopadli při činu a ten relativně nízký počet pokut by tomu i mohl nasvědčovat, tak to nemuselo být zas tak úplně na vodě.

Navíc dle mého odhadu mezi těma pokutovanýma budou převážně firmy co nabízejí služby focení/filmování z různých bezpilotních prostředků bez povolení ÚCL. Po českých luzích a hájích bylo a je takových firmiček jako much, ale povolení jich mělo a má jen pár z nich. Pak není až takový problém je vyhmátnout když si je někdo s kým to má ÚCL domluveno objedná a na konkrétním místě v konkrétní dobu si od nich nechá něco filmovat/fotit a někdo z ÚCL si je pak hned podá. Tomu se říká "naběhnout si rovnou na vidle".
25. února 2015 v 18:56
Vozka
@Standa: Hele neříkám strkat hlavu do písku, ale nenechat se zastrašovat. A co se týká případných sporů tak je to jen o tom se nedat, nebýt ustrašený a bránit se. Jak říkám veškerá obvinění jsou hodně na vodě a soustali dí se bojí jít s úřadem do sporu a odvolávat se, ale všechno je to jen zastrašování, pravidla ani oni nejsou jednotní, takže když to půjde před soud tak to dopadne jak soudy s Pirkerem z TBS... nevim jestli už vůbec něco u soudu prohrál, co vim tak všechno soud snad doposud zamítnul...
Zároveň ale říkám, že to neni jen o tom se nedat a bránit se, ale i to, že když jim nebudeme dávat záminku, tak nás nebudou ani řešit...
<< na začátek | < předchozí   | ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem252 125
tento týden426
dnes111
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK