Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
21. března 2013 v 16:36
Vašek
Správná volba, a časem ještě přejít na TBS DISCOVERY :) je to parádní šasy, hlavně se nic nemotá ve výhledu kamery.
Tady se můžete podívat. Kupa fotek všeho co mam i jsem měl. Rád budu i za sdílení.
21. března 2013 v 14:20
Franta
To Franta: NAZA je dobrá,nicméně né bezproblémová :-) Pro nikoho kdo nemá prioritně létání s copterou na první místě je zbytečně předražená. Jsou levnější desky,které chodí excelentně a spolehlivě a to hlavní...stojí třetinu : Multiwi, APM, Rabbit, atd... Ona ta NAZA není také bez problémů, zrovna včera kolegovi, který létal to spadlo z neznámích důvodů, vypadá to, že se zbláznil kompas. Konkrétně u DJI S800 jsou velké problémy s compasem a regulátory - padá to jak hrušky. Na Youtube je v poslední dobou hodně havárii DJI. Jak už jsem jednou napsal, pěkná videa jsou o pilotáži né o technice ;-)
21. března 2013 v 14:13
Chipke
Vozko, někde bych možná našel, co jsem jednu vyštrachal od někoho povídání o motorech a o dimenzování a tak, ale už nevím kde to mám, hlavně jsem to nějak ani příliš nepobral, ale podívám se po tom. Taky jsem toho už vyexperimentoval docela dost a zatím jsem nějak nepřišel na něco opravdu super echt co by prostě bylo skvělý ( krom mikrokoptera ).
21. března 2013 v 11:26
Vozka
To Franta: Záleží na tom co natáčíš. Pokud těláš "stunt lety" a natáčíš něco akčního, jako třeba dělají TBS tak manuál je rozhodně nepostradatelný (naopak gimbal a podvozek překážejí), i když držení pozice a vejšky je někdy velmi nápomocné, zejména pokud čekáš někde na "scénu", ono udržet se v manuálu na místě, je téměř nemožné...
Pokud děláš stabilní natáční něčeho konkrétního a statického, gimbaly, držení vejšky a pozice je k nezaplacení...
Navíc na těch levnejch deskách, ať jsem se snažil sebevíc, jsem nebyl schopen ty gira vyladit tak aby to bylo perfektně stabilní, Prostě se to občas chvělo víc než jsem chtěl...
Jo a nedalo se na to na 100% spolehnout. Měnilo to vlastnosti s mírnou změnou těžiště, měnilo to vlastnosti s množstvím energie v baterce..., při drobnější nehodě odcházeli gira...
Měl jsem KK board 2.0, 2.1, 3.0 a KK2 a pokud bych ty prachy dal rovnou do nazy, která se do manuálu dá přepnout také, ale je tam zároveň záchranná páčka v podobě autopilota, tak by mi to ušetřilo dost nehod a pádů a strachu co se zase stane...
Rozhodně na vyzkoušení si to a na drobné natáčení, případně na to naučit se ovládat vrtulník je to levná a téměř nezničitelná varianta, na to spolehnout se na to s naloženou technikou za desetitisíce? Rozhodně ne... I TBS a jejich "stunt lety" jsou létány na Naze ...
21. března 2013 v 10:44
Venca
Franto, souhlasím
21. března 2013 v 10:41
Franta
Jenom pro zajímavost:nejlepší videa nejsou o držení výšky, GPS stabilizaci a všech možných asistentech Nejlepší videa jsou o manuálním létání prostě o perfektní pilotáži. Kupodivu nejlepších výsledků jsem dosáhnul z nejednodušší KK deskou a obyčejnou Tricopterou,konec hlášení
21. března 2013 v 10:05
Vozka
Na trikošce máme 3x 18A regly (TURNIGY Plush 18amp Speed Controllers), a motor (DT750 750kV Motors) a na tu stejnou baterku 14min letu... naložená... (mám pocit, že to bylo kolem 1,5kg)
Dát tam 6 motorů, tak nebudu muset dávat tolik plynu, ale stoupne váha a odběr... No je to všechno o pokusech, který se mi dělat nechtej...
Věděl by nekdo jak to teoreticky spočítat? Aby se to nemuselo dělat pokus/omyl?
21. března 2013 v 09:54
Vozka
Chipke je to přesně jak píšeš.... je to těžká mrcha a letové vlastnosti jsou hodně těžkopádné, zato to perfektně natáčí. Když ale přepneš na manuál, totálně zešílí a máš co dělat jí uhlídat. Ted pod plynem na 80%. Navíc pokud máš stabilizovaný gimbal, tak to je úplně konečná, můžeš letět klidně 45stupnu naklonenej a vubec o tom nevis... fakt se to na manual skoro neda ridit s gimbalem... No a jedine co ja muzu vyhodit je gimbal podvozek a druha baterka na video... ale ani jedno z toho vyhodit nechci :-(, takže s váho dolu jít nemohu...
Ve skutečnosti mám na vysílajdě nastaveno 7 minut a varování na nízké napětí nastaveno tak, že to zhruba po 8 až 8,5 min přistane, takže si nechávám minutu rezervu. (Na nové baterce! Na 1,5 roku staré baterce to nevydrží ani těch 7 minut)
No a pak tam dobijím 3900-4000mA. Takže další trochu rezerva..
Takže když to vemu bez rezervy 4000mA, 8,5min, tak mi vychází průměrný odběr 28,2A
Pokud bych to přepočítal na krev, tak při 5000mA se dostávám na 10,6min letu, ono ale klesá napětí, takže ten odběr se bude zvyšovat, takže když dám průměr 30A, tak je to 9,97minut... a to už docela jde, ale neni tam žádná rezerva...
21. března 2013 v 09:24
Chipke
překlep, samozřejmě F550
21. března 2013 v 09:23
Chipke
Vozko, tak koukám, že řešíš přesně to co já. DJI F500, baterka 5000 3s a taky mám váhu s plnou náloží 2.2 kg. No ono to nějak letí, ale není ti žádnej zázrak. Na zemi mi to bere 30A, takže počítám dobu letu okolo 10-ti minut s nějakou rezervou. Jako dávat tam větší baterku, to by potom chtělo silnější motory a s tím zase stoupnou proudový odběry, takže doba letu se příliš neprodlouží. Já uvidím jak to bude vypadat v pořádným letu s tou mou obludkou a podle toho se uvidí co a jak dál. Uvažuju už nad každým gramem, takže se bude chtě nechtě odlehčovat co to půjde, takže nějaký věci půjdou pryč, ale ono toho zase tolik vyhodit nejde, spíš jen trošku optimalizovat.
20. března 2013 v 22:44
Vozka
Jinak ta KK2 je fakt pohodlná, levná, ale to je tak vše... držení horizontu se téměř nedá vyladit (mění se s vybitím baterky a těžištěm-nikdy to nenaložíš 2x přesně stejně...) Držen vejšky to nemá, a držení pozice už vůbec ne.
Jinak 3 už jsme kuli téhle desce trico několikrát rozbili a všichni se vrátili k předešlé verzi KK3.0 od HK.
Nicméně to je fakt mrtvé... jedině s Nazou budete mít jistotu a moct se na to spolehnout..., akorát nefunguje na triptery... jedině 4 a 6ti rotory včetně Y6 (takže také 3 ramena)
20. března 2013 v 22:38
Vozka
Když dáš nějakej rozumnej podvozek a gimbal, nějakou rozumnou baterku a kameru, tak to bude tak těžké, že to se 4ma motorama sotva zvedneš a dlouho nepoletí...
Teď ten problém řeším také... Mám ten set DJI550, s podvozkem, gimbalem a na 3S 5000mA to letí 8min :-( to je fakt hrozně málo...
Při manuálním módu musím dát 80% plynu aby to drželo vejšku...
Na váze jsem navážil něco kolem 2,2kg (hrubá váha) a to je fakt nářez..
Jen nevim co z toho vyhodit... a odlehčit to..
Nebo jestli přidat další 5000mA paralelně, ale to už bude zase skoro 3 kila a těžko říct zda se to vůbec odlepí...
Nebo dát větší motor..
Na tricopteru jsem létal s FPV náloží až 15min...
U tricopter
20. března 2013 v 21:07
Franta
Ten rám vypadá dobře,dáš podvozek a pro použitelný obraz,kameru ze spodu.Aktuálně používám řídicí desku KK verze 2 a jsem moc spokojený, úžasně stabilní, jednoduché nastavení. http://www.rc-levneji.cz/quadcoptery/ridici-deska- pro-multirotor-hobbyking-atmega324pa-/
20. března 2013 v 18:44
Mr.Bean
já mám tento tracker
http://shop.gpstracker.cz/gpstracker/eshop/1-1-Gps -trackery/0/5/6-WaveRF-GT104
a co říkáte na ten rám?je bez podvozku ale zas jsem slyšel názor že čím lehčí qadra tím déle letí.Motory dám ty spodní a regly samo 400hz?
20. března 2013 v 11:50
Vozka
Ale na to si přijdeš časem sám :-D
20. března 2013 v 09:14
Milan
Ahoj Strašidlo...

Držák na GOpro UHLÍK más hotov a čeká jen na tebe... Kabel 10m také...
19. března 2013 v 16:05
Mr.Bean
také stavím qadrocopter zatím mám jen letadlo
rám
http://rckane.cz/x525-v3-glass-fiber-quadrocopter- rAm-600mm-p-3992.html
motory
http://rckane.cz/motor-cf2822-p-3237.html
montují se zezadu je v tom rozdíl?jěště jsem našel tyto motory
http://rckane.cz/emp-c2822-1200kv-p-3916.html
17. března 2013 v 21:13
Vašek
To Mr.Bean
Jj o vrtulích vím že jsou i u nás, ale když jsem tam objednával šasy na TBS D. tak jsem to hodil k tomu. Pošta nebyla moc drahá a rychlostí dodání by jsem neřešil :) ve čtvrtek poslal a v pondělí jsem to měl, tak že 3-4 dny se dá vydržet :). Posílal to z Německa, tak to bylo bez doplácení. Akorát byl problém že nebylo šasy skladem, tak jsem 14dní čekal.
Když to shrnu, tak za 3dny a 300kč to je pěkné
17. března 2013 v 19:33
Venca
Kamera GoPro, silenbloky, vrtule APC. Budu vylepšovat - stabilizovaný gimbal se střídavými motory.
<< na začátek | < předchozí   | ... 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 395
tento týden20
dnes20
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK