Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
1. října 2012 v 11:09
Karlos
Chipke, já nic neradikalizuji. Jen upozorňuji na to, že bezohledný a hulvácký přístup některých lid,í což se projevuje i zde v diskusi, může vést k radikalizaci některých jiných lidí. Sám přitom vůbec nejsem zastáncem radikalizace ani udávání, ale to neznamená, že někteří jiní lidé na to nemají radikálnější názory. Bohužel na to pak v konečném důsledku mohou doplatit i ti slušní na obou stranách. Znovu opakuji, že já sám nejsem zastáncem radikalizace ani udávání, ale někteří co zde prezentují svou bezohlednost či hulváctví a dávají najevo jen to, že nejsou ochotni respektovat pravidla by si měli uvědomit, že bezohlednost ani hulváctví k ničemu dobrému obecně nevede.
1. října 2012 v 10:09
Chipke
Karlosi, tak nyní jsi mě přesvědčil o tom, že si nevidíš do huby. Nejdřím moralizuješ a teď už bys radikalizoval. Tak buďto si stůj za svým, jak jsi psal, že se snažít mírnou formou nás poučit, nebo se zařaď na stranu radikálů, klidně nás nahlaš na všechny místa co tě napadnou. Ale největší zbabělost je vystupovat chvíli jako mírumilovnej, chvíli jako radiká. Tak se rozmysli, co vlasně jsi a jak se chceš prezentovat.
1. října 2012 v 09:43
Karlos
Takovýto přístup může vést k tomu, že se některé skupiny lidí, kteří oprávněné využívají to či ono pásmo začnou radikalizovat a vzhledem k tomu, že disponují potřebnými znalostmi a prostředky s podstatně vyššími výkony tak mohou v lepším případě způsobit to, že při různých FPV letech budou stále větší problémy s výpadky a v horších případech se může stát i to, že někomu skupinka "naštavných" někde rozšlape nejen zařízení FPV, ale i zbytek toho co bude mít zrovna sebou a pak se teprve někteří budou moci ptát. Co že to?
1. října 2012 v 09:27
Milan
Bla bla bla bla bla bla.... Bla bla bla bla bla bla.... bla bla bla bla bla Co že to?
1. října 2012 v 09:10
Karlos
Bohužel podobně bezohledný přístup některých lidí není zdaleka ojedinělý a jak budou postupem času přibývat další a další stále více bezohlednější přístupy ve využívání různých částí spektra, které nebudou uvolněny tak to povede jen ke zpřísnění pravidel, na což doplatí v první řadě ti co pravidla dodržují a postupem času to dříve či později dopadne i na ty bezohledné co pravidla ignorují.
1. října 2012 v 08:29
Milan
Bla Bla bla bla bla..... Bla bla bla bla..... Jak se OKcka bojej aby jsme nedostali pokutu co kluci?Ty jsou ale hodny co?Jeste ze je mame... No myslim si,ze to jejich usili je uplne nanic... Ale kdyz myslej ze nas zmenej a budeme stejny idioti jako oni tak to ani nahodou...
30. září 2012 v 19:01
Karlos
To jsou mezinárodní pravidla. která mohou mít jednotlivé země aplikovány odlišně v tom ohledu, že ne vše co je v tom dokumentu uvedeno je povoleno ve všech zemích stejně. V různých zemích mohou být některé části spektra přiděleny buď zcela pro jiné účely jiným subjektům a nebo může být jejich využití vázáno na různé specifické splnění podmínek, individuální licence, jen některé uzemní lokality apod. O rozdělení pásem i možnosti jejich využití v ČR rozhoduje ČTÚ. Takže z tohoto dokumentu nelze dělat žádné závěry a doporučuji se informovat u ĆTÚ o tom co a jak z toho je vůbec v ČR aktuálně povoleno a za jakých konkrétních podmínek ve vztahu k různým lokalitám, licencím a případným dalším podmínkám.
28. září 2012 v 22:17
Chipke
Karlosi, a kde je tvé zhodnocení toho videovysílače, co jsem posílal odkaz a na co jsi nereagoval. A já vím, proč jsi na to neragoval, protože k tomu nemáš co říct, protože je to v EU prodávané a povolené. A to že tady argumentuješ frekvencí 1.3 GHz, tak ano, někteří na této frekvenci vysílají, ale spousta dalších ne. Další rada na 2.4 GHz je nepoužitelná pro ty, kteří ovládají model rádiem na 2.4 GHz a také v místech, kde je hodně wifi sítí je videopřenos tak nekvalitní, že se nedá použít.

A co se týče těch rad, co tady píšeš, že se nám dostalo, tak můžeš mi trochu osvěžit paměť? Jediné co zde bylo řečeno, tak udělat si zkoušky, vysrat se na to a tvoje rada v posledním příspěvku zajistit si změnu legislativy. Na víc rrad si nevzpomínám.

Jediné na co vzpomínám, je ten kýbl sraček na našich hlavách, co již máme, dále si asi pamatuju na různé černé scénáře nastíněné tady OKčkem, dále si vzpomínám na moralizování a podobné. Vynechal jsem snad něco podstatného?
28. září 2012 v 21:26
Karlos
>> Drahý Karlosi, je velmi hezké, že jsi přispěl svou troškou do mlýna,
>> ale velmi se mýlíš v tom, z které strany vítr fouká. Tato diskuse
>> je pro příznivce FPV, ne pro různé HAMy a jim podobné.
>> HAMové sem nalezli, začali prudit, vysírat a moralizovat,
>> ale řešení žádné.
>>
>> Jelikož je to naše diskuse, tak bych očekával od hostů, že budou mít
>> tendenci poradit

Drahý Chipke, ty sám zde opakovaně poukazuješ na to, že vám nikdo neporadí,
ale když dostanete radu k tomu co je v rámci stávající legislativy
možné jak zde psal Pedro tak se vám to nelíbí. Když vám někdo jiný jako
já poradí jak postupovat ke změnám stávající legislativy tak to zase
nechcete slyšet. Nechápu jak můžete obecně poukazovat na to, že vám nikdo
neporadí když rady, které v dané situaci přicházejí v úvahu jako
možné postupy zavrhujete a jiné možnosti prostě nejsou. V takovém
případě byste měli přiznat to, že vám prostě poradit nelze, protože žádnou
z možností, které ve stávající situaci přicházejí v úvahu nejste
ochotni akceptovat.

Já tady nikoho nenapadám a snažil jsem se poradit v rámci možností, které jsou. To, že se to někomu nelíbí není důvodem k tomu jak se zde někteří vyjadřují a pouze to degraduje vaši komunitu. Zamyslete se na tím jak se zde někteří vyjadřují. Těmito postupy a vyjadřováním žádného zlepšení ani pochopení nedosáhnete.
28. září 2012 v 21:21
Karlos
>> Samozřejmě že si nedělám naději, že nám někdo něco donese
>> na "zlatém podnosu", ale je tady asi 50 příspěvků o tom, jací jsme
>> to grázlové a podobně. Nemůžete se už na to vysrat a dát nám pokoj???

Pokud nechcete slyšet připomínky ostatních lidí, kteří s vámi nemusí v tom či onom souhlasit tak nedělejte diskusi veřejnou. Udělejte si uzavřenou diskusi na registraci a přihlášení a pak můžete rozhodovat o tom kdo bude a nebude moci do vaší diskuse přispívat. Dokud ponecháte diskusi veřejnou tak musíte počítat i s příspěvky o lidí s jinými názory.
28. září 2012 v 21:20
Karlos
>> A ten výrok o nemodelaření FPV, to byla fakt perla. A jak si jako
>> myslíš, že lítáme? A čím to asi ovládáme? Asi drátama jako
>> upoutance, ne? Já nevím proč se serete u videopřenosu, když
>> zbytek věcí máme legálně a někteří mají i videovysílače prodávané
>> v rámci EU na povolených kmitočtech a povoleným výkonem.
>> Co povíš na tohle?

To co jsem zmínil se týkalo jen těch, kteří to používat nechtějí a jdou do frekvencí např v již diskutovaném pásmu 1,3GHz a podobně. Pokud pro ně není přijatelné používat to co je v souladu se stávajícím stavem legislativy a nechtějí ani nic dělat v tom ohledu, abys e legislativa změnil tak by se na to měli raději vykašlat, protože tím jak argumentují mohou stávající situaci akorát tak zhoršit.
28. září 2012 v 21:20
slonco
Karlos je absolutny prdola.
28. září 2012 v 13:41
Chipke
28. září 2012 v 13:19
Milan
Chipke... vyprdni se na ně... to nemá smysl ani reágovat... ujistili mě že to jsou omezenci... to naše slípky mají věčí inteligenci než tyhle dementi... Tak třeba naše slípka Janička... ta je velmi chytrá slípka... když snese vajíčko,tak zakdáká a vím,že mám vajíčko... když snese druhé,tak zakdáka 2x a vím že mám dvě vajíčka a když udělí pi pi pi pi - pipipipi kdááák tak vím že mám vylíst ven s Glockem 17 u pasu a sejmout projíždějícího OKčka rouvnou do palice... kámošky slípky vyhrabou díru... já ho tam hodím a kamoška Baruška jí zahrabe...
28. září 2012 v 07:11
Karlos
Pokud se vám to zdá jako příliš nejistá a trnitá cesta, kterou nejste ochotni absolvovat tak jděte raději od toho a vyprdněte se na FPV úplně, protože pokud se budete jen ohánět tím že porušujete předpisy jelikož nemáte jinou možnost tak nejen, že nedosáhnete žádného zlepšení, ale spíš docílíte ještě zhoršení stavu oproti současnosti.
28. září 2012 v 07:10
Karlos
Pokud něčeho chcete dosáhnout musíte se snažit především vy, ale počítejte s tím, že je to běh na hodně dlouhou trať. Jako jednotlivci ničeho nedosáhnete a nikdo se s vámi moc bavit nebude. V první řadě si založte oficiální právní subjekt, který se bude snažit prosazovat vaše zájmy vůči úřadům atd. jako zájmové skupiny občanů tj. nějaké sdružení pro podporu FPV a pak lobujte u poslanců, na ÚCL atd. a snažte se protlačit své zájmy v tomto ohledu.

Samozřejmě si budete muset řadu věcí nastudovat a sami se zajímat a hledat informace, abyste měli přehled co a jak je v dané oblasti řešeno. Nikdo vám v tomto ohledu nebude nic servírovat na zlatém podnose. Pokud něco chcete vědět musíte si to sami zjistit, sami si vyhledat a nastudovat relevantní informace. Spoustu informací najdete v dokumentech ÚCL. Nečekejte, že vám hned vyjdou vstříc ani, že to půjde jednoduše. Nebude to jednoduché a nikdo vám nezaručí ani to, že budete úspěšní, ale nesmíte to vzdát a musíte to zkoušet znovu a znovu a možná se jednou dočkáte.
28. září 2012 v 07:10
Karlos
>> A místo toho, co by nám někdo poradil co a jak ( krom rady udělat
>>si zkoušky ) tady jen pruděj a vysíraj.

Pokud se domníváte, že porušováním předpisů něco vyřešíte tak byste měli počítat s tím, že efekt může být i zcela opačný a že se předpisy mohou ještě zpřísnit a pak bude mít problém daleko víc lidí, kteří vám za vaši neukázněnost budou moci poděkovat.

Nečekejte, že bude chodit někdo za vámi s tím, že vám umožní využívat nějaké pásmo dle vašich požadavků. O využití pásem je obrovský zájem především z komerční sféry a když se někde něco uvolní už na to stojí fronta zájemců. Využití pásem je tedy velmi choulostivá záležitost a představa, že se něco vyřeší jednoduše a rychle ve váš prospěch je naprosto iluzorní.
28. září 2012 v 07:09
Karlos
>> protože to jejich vybavení z daleka nepřesahuje to naše... myslím finančně...

Existují i modeláři co provozují drahé modely s vybavením a RC soupravou třeba dohromady i za pár set tisíc bez porušování předpisů a FPV nelétají. Létání s RC modely se dá provozovat i bez porušování předpisů. Samozřejmě, že existují lidé jako vy, kteří toto nechtějí slyšet.
28. září 2012 v 07:09
Karlos
>> Prostě já to klidně napíšu, že porušujeme předpisy. Ale porušujeme
>> je proto, že jinou relevantní možnost nemáme.

Jiná relevantní možnost je prostě se na to vyprdnout a nelétat FPV.
27. září 2012 v 20:59
Milan
no to je jesné... protože to jejich vybavení z daleka nepřesahuje to naše... myslím finančně... tohle nemá cenu kluci snima řešit... to je bezcené blabolení o ničem...
<< na začátek | < předchozí   | ... 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 457
tento týden82
dnes82
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK