Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
18. září 2012 v 07:28
Chipke
Kurva, tak jaký auto má ČTUčko, jeden píče Tranzit, Druhej Boxer, jestli v tom chlapci nemáte trochu bordel. A mimochodem, kdo tady psal o tom, že vysíláme na 1.5 GHz???? Na tuto frekvenci ( nebo blízkou ) se nedostanu z našich vysílačů ani žádnou harmonickou. Nejnižší frekvence co se dají u FPV nastavit ( neříkám, že taková zařízení máme ) je 910 MHz. A naopak co by se alespoň trochu blížilo Tvým 1.5 GHz jsou vysílače 1.3 GHz, kde horní frekvence je maximálně 1.36 GHz. Tak než začneš mlžit a plácat o rušení GPSky, tak se podívej, co se vůbec používá.
18. září 2012 v 05:04
uhu
Milan:

Až dospěješ, pochopíš, že problematika koexistence více služeb v jednom kmitočtovém segmentu není tak prostá, jak si představuješ, díky tomu, jak málo víš.Podobná situace vládla před pár lety v oblesti wifi sítí, každý "podnikatel" to z hlediska výkonu mydlil, co to dalo ... a jak to dopadlo? Padlo pár bolavých pokut ze strany ČTÚ a je pokoj, chlapci si to řekli navzájem a už se krotí.

Pokud se Vy budete chovat takto, stane se totéž, pracovníci ČTÚ musí také vykazovat činnost.

Chceš konkrétní příklad? Telefonní BTS si v řadě případů odvozují místní kmitočtový normál od GPS signálu. Tvých pár "mW do pendreku" dokáže, při šikovné volbě kmitočtu (kolem 1.5GHz) zarušit GPS na kilometry daleko - je tam přeci přímá viditelnost a síla signálu ze satelitů není největší, že.

Padne stížnost na ČTÚ, přijede bílý tranzit ... že se to zatím nestalo? Všechno je jednou poprvé.

Víš, jednou z důležitých stránek toho, že radioamatéři musí dělat zkoušky, je to, že pak o té radiotechnice něco ví. Ty možná umíš kroutit kniplem, ale Tvůj příspěvek mne přesvědčil, že i baterky v čelovce by sis raději měl nechat měnit ...
17. září 2012 v 13:59
Chipke
Milane,
17. září 2012 v 13:49
Milan
Martine...

Dosah vydeo vysílače má večí dosah než je standartní RC vysílačka... tak že můžeš být v klídku... ale základ to je na několik km...
17. září 2012 v 13:48
Milan
UHU...

Podívej... to že přirovnáváš FPV vysílání s mw na 10cm pendrek s jizdou ožralýho řidiče mi příjde poněku přehnaný... ale budiš... když už jsme u přirovnávání a oháněním se zákonů... taky jsi nedodržoval maximální rychlost 90km/h že?Tudíš si také porušip předpis atd... a že si nikoho nesrazil?že si nikoho neohrozil překročením rychlosti 90km/h OK... také nejezdím 90km/h také překlačuji rychlost než je ovolená... Tak že také porušuješ zákony které jsou dané... A za druhé když nikoho neruším,nikoho neotravuji a neohružuji rychlou jízdou v dáné lokalitě mimo obec. cca 110km/h taky po tobě hned nikdo nenadává,policie tě nechá napokoj pokud nejedeš 160km/h atd... Tak mi vysvětli,proč se porád serete?!Jsou Firmy které mají přenost na stejných frekvencích a za celou dobu co se tady lítá FPV nikdo nehlesl ani čtvrt slova otom že by jsme je omezovali atd... Jen určitý typ člověka OK.... se porád serete tím,né že by jsme vás omezovali když si dáváte spojení až zprdelákova... vaše věc... Ale vás prostě štve to,že mi vysíláme frekvencí a vy jste na tu danou frekvenci museli dělat zkoušky... A to je prostě celé... kdyby jste nato dělat zkoušky nemuseli,tak si na nějaký FPV ani nevzpomenete... Tak že co z toho plyne?Když si to srounám v hlavě a použiju tvoje přirovnání,tak ty také porušuješ zákony,ty také nejedeš podle daných předpisů a nás tady budeš osočovat že porušujeme dané listiny?Jen kvůli tomu,že vás štve že mi nato zkoušky nedeělali... Když vás nerušíme ani nijak neomezujeme!!!Tak co vás vlastně sere? A jen tak pro informaci... tento web jsem stvořil já a tudíš já si budu určovat koho mazat a koho blokovat atd... a jestli se ti to nelíbí tak sem nechot... já tady rozhoduji kdo a kdo bude a nebude... ty stím nic nenaděláš i kdyby ses stavěl na hlavu!A klidně si tady prohlašuj že to tady není ferové,co se nám nehodí to se maže... a moje odpověd....ANO... já si tady mužu zakomplexovaně mazat koho chci.... vyhayovat koho chci atd... Když člověk nechápe jedinou věc t
17. září 2012 v 11:46
martin
zdravím jaky ma dosah to zarizeni s kamerou na palube modelu? na primou viditelnost. dekuji za odpoved
17. září 2012 v 10:14
uhu
Zdravím vespolek,

Honza: " ... Okáček zjevně o letadlech nic neví ani o normálních bez FPV přenosu je zbytečné se touto problematikou zabývat pokud by si přečetl manuál vysílaček co podporují FS podíval se na videa atd. toto by se tu neoběvovalo.Moje soukromá otázka jestli jde blokovat? ... "

Jojo, typická frikulínská reakce, než se snažit někoho pochopit, tak ho radši zablokujme, protože říká něco, co nechceme slyšet. Nicméně situace je zcela jasná a našel jsem Vám tady, kteří jste jistě daleko chytřejší než já (a Martin), odkaz na tuto problematiku rozebranou "jedním z Vás" ... na rozdíl od Vás tady autor tohoto odkazu ví o čem mluví a respektuje právní a technické normy. Je pravdou, že Martin se zbytečně rozkecával, stačí postatně kratší vyjádření: Respektujte pravidla, daná ČTÚ, ta platí pro všechny.

http://www.rc-eagleeye.cz/rc-eagleeye/0/0/2/72#P%C 3%A1sma%20a%20v%C3%BDkonov%C3%A9%20limity%20pou%C5 %BEiteln%C3%A9%20v%20r%C3%A1mci%20v%C5%A1eobecn%C3 %A9ho%20opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%AD%20%C4%8CT%C3%9A

Koneckonců úvaha typu " ... ještě jsem se nesetkal s tím, že bych někoho rušil .. " je na úrovni úvahy " ... celý život jezdím s autem vožralej na plech a vždycky se mi ostatní vyhnuli - a pak že alkohol za volant nepatří ..."
14. září 2012 v 23:18
Vašek
Vím Vím, ale na 2,4 mam rádio a zatím nebudu kupovat jinej modul na 433mhz
Mam to na vrtulník tak je fakt že by 1,3 by nevadilo nějaký slabší, stačilo by mě takový 1km a to i nejlépe přes stromy takže 1,3 by byla dobrá volba.
14. září 2012 v 22:50
Milan
Vašku... na 5,8 bych nebral vůbec nic... to na 1,3 nebo 2,4 by to bylo daleko lepší
14. září 2012 v 22:27
Vašek
Oprava jména :)
14. září 2012 v 22:26
Vaček
Ahoj
Co by jste doporučily za vysílač na 5,8Ghz? Min. aby měl výkon 0,5W
Dik
12. září 2012 v 17:13
Milan
tak ho nahraj a přidej odkaz...
11. září 2012 v 21:41
Honza
Tak dnes jsem zalítal skywalkera a je to opravdu výborné letadlo je hodně stabilní video už mám jen ho nahrát
3. září 2012 v 19:29
Milan
Bohužel nemůžu zde blokovat... velký nedostatek těch to stránek
3. září 2012 v 17:17
Chipke
Honzo, abych nebyl nevychovanej, snažil jsem se to méně zasvěceným vysvětlit, protože když někdo něco neví, chci mu rozšířit jeho obzory. A přeci jen je to diskuze o modelařině ( jak Milan správně uvedl ) a FS je modelařina. A máš naprostou pravdu, je to náš koníček, naše hobby a nenecháme si do něj kecat.
3. září 2012 v 15:01
Honza
to Milan
Okáček zjevně o letadlech nic neví ani o normálních bez FPV přenosu je zbytečné se touto problematikou zabývat pokud by si přečetl manuál vysílaček co podporují FS podíval se na videa atd. toto by se tu neoběvovalo.Moje soukromá otázka jestli jde blokovat?
to Chipke ano tak jak to popisuješ tak funguje FS ale myslím že všichni ostatní pochopily co se snažíme sdělit přes net? Je to požitek z létání v 3D prostoru to že dokážeme ovládat letadla na X metrů daleko jen podle obrazu což je někdy težší než řídit skutečný letoun
3. září 2012 v 11:19
Milan
UPOZORNĚNÍ!!!
Tyto stránky se věnují modelařině jako celkové které jsou nasměrovány na FPV pilotování... Prosím,respektujte dané téma!Pokud se chcete bavit o jiných tématech,navštivte jiné stránky tykající se oním tématem!!! Pro ty méně chápavé - Tohle jsou stránky o letadlech a né o vysílačkách!!!!

Děkuji Milan
3. září 2012 v 08:07
Chipke
Jen pro upřesnění, FS není zpětná telemetrie do vysílačky, ale toto nastavení se odešle do přijímače a přijímač ví, jak se zachovat při ztrátě signálu. Podle toho se potom OSDčko rozhodne, co má udělat podle toho, co mu nastavíš před letem. Pro FPV je jediný zpětný kanál to videovysílání, co jsem z letadla. V roce 2004 již existovaly vysílačky s PCM modulací, kde již docházelo k přenosu FS, obyčené vysílačky na 35 MHz toto neumí. I z tohoto důvodu je pro bezpečnost přenos digitální, na 2.4 GHz z mého pohledu bezpečnější ( i když se ti vlna neohne za roh ) a hlavně je díky kódování více odolná proti rušení ( nemyslím tím, když někdo smaží 100W výkonu a okolo poletím s modelem, tak mám řízení v háji ), ale na tuto situaci zareaguje autopilot a vrátí se s letadlm zpět na místo startu.
3. září 2012 v 01:26
OK1MJO
To Hubis.cz :
Milan pise: .... nepiš licenci nelicenci atd... , tak nevim jestli sem napsat kontakt, kdyz je:
www.ok1mjo.com najdes tam vse potrebne, pripadne www.ok0bez.com . Oba kontakty jsem sem uz napsal nekolikrat. Jeste pro Chipke: To zarizeni co jsem zkonstruoval (APRS v letadle) bylo v roce 2004 a ten modelar mel jen jednosmernou vysilacku na 35MHz bez zpetneho FS, pozadal me, jestli bych neco nezkonstruoval.
31. srpna 2012 v 18:06
Hubis.cz
OK1MJO.....
Můžu poprosit o nějaký kontakt na tebe? Docela by mě to zajímalo do hloubky, jak to všechno funguje a popřípadě i něco vymyslet.
Dik.
<< na začátek | < předchozí   | ... 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 466
tento týden91
dnes8
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK