Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
17. května 2014 v 15:28
bzukyn
@Milan
Vůbec nevím. Potřebuju odmakat 2 víkendy v Plzni a pořád makaj a nechtěj mě tam pustit,už 2 měsíce... .Tak podle toho...
17. května 2014 v 15:07
Chipke
Strašidlo : No právě že když je Arcus odzkoušenej několika lidmi tak jak je, tak bych do toho příliš ( vůbec ) nehrabal. Přesně jak píšeš.
17. května 2014 v 09:19
Strasidlo
No,dávat pohon u ozkoušeného Arcusu na hřbet jenom proto abych náhodou někomu něco nerozbil,nevím,nevim,,,,
17. května 2014 v 09:06
Milan
bzukyn... doufám,že dorazíš na sraz... ???
14. května 2014 v 18:09
Milan
To Vozka :

Já lítal s motoren nad letadlem a letové vlastnosti o dost horší než když je motor v ose...
14. května 2014 v 10:47
Vozka
@ Chipke: to byla jen ukázka v reakci na ten odkaz od Pavla...
14. května 2014 v 10:44
Chipke
to Vozka. Tohle co je na tom odkazu nemá s Arcus Sportem nic společnýho. Tehle je od Pelikána, tamto od Robbe. Osobně se mi vysunutej motor nad letadlo příčí, přeci jenom není to ono. Ale někdo s tím lítá a "libuje si". Stejně jako tlačnej motor se mi taky trochu příčí.
14. května 2014 v 10:12
Vozka
@ Pavel: No to je fakt dost vtipné...
Koukal jsem na tohle...
http://eshop.reichard.cz/letadla/penove/arcus-e-ad vance-2222mm-epp-arf.html
Ale potřeboval bych to v té verzi pro Arcus Sport... Navíc mě od toho všichni docela odrazují s tim, že se tomu změní vertikálně těžiště a pak je to dost nestabilní...
12. května 2014 v 18:03
Pavel
to Vozka: Námět pro možný pohon větroně motorem na hřbetu:
http://pierre.rondel.free.fr/images2/AstirTelink/i ndex.htm
12. května 2014 v 10:06
Chipke
Nojo, ale zase na druhou stranu se ten čumák alespoň slisuje do toho EPPčka. To u laminátu ne. Tam to jde do tvrdýho. To spíš povolí motorová přepážka. A na to už je potřeba fakt dost velká síla, když si vezmu, jak to většinou důkladně člověk zalepí.

Ale jinak fakt na FPVčko je Arcus vhodnej. Letově to je taky dobrý. Sice to není na výkony v termice, ale i tak to uveze FPV vybavení a to je hlavní.
12. května 2014 v 08:54
Vozka
Já furt přemejšlim o tom arcusu a ještě ideálně upravenym na tlačnou. To bych z toho konečně měl pocit bezpečí... On totiž i ten Arcus s železnym motorem na čumáku by asi zabolel...
10. května 2014 v 11:46
Chipke
UCL : Myslel jsem pocitově tak, že to bylo na tom větroňovi takový "trochu splácaný" a prostě jsem z toho nebyl kdovíjak odvázanej. Prostě na houboletech to je mnohem lepší usazení komponent. Tam se dá v pohodě něco nožem přiříznout, ale v laminýátovým trupu moc ne. A taky v houboletech ( řeba Arcus Sport od Robbe ) je místa mnohem více a dá se tam všechno v pohodě naskládat. On i takovej EasyGlider je dobrej, ale i tak je už dost malej. Prostě čím větší houbolet tím lepší. Ale zase na letové vlastnosti bude kontrukčák dobrej. Ale jak psal Vozka, přeci jen se bojí s tím lítat a já se mu ani nedivím, přeci jen rána krupem z bublinek, nebo laminátem, je rozdílná.

A pocitově to není o penězích, protože to bych si taky nezalítal ani s vrtulníkem ( 30 ), ani s hexou ( 40 ), ani s ničím dalším.
10. května 2014 v 08:44
UCL
Pocitově? To by jsi nemohl dělat nic...ta moje kompozitová hračka stojí 43 litrů, kdybych s tím pocitem nemohl žít, tak si vůbec nezalítám:-)
Kolegy plně osazené TBS Discovery vyšlo na 60 litrů..., no prostě se od toho pocitu musíš oprostit. No a lítat plánovaně, když to má spadnout..tak do lesa, nebo pole.
9. května 2014 v 19:15
Chipke
to UCL : No držáček to je moc pěknej. Jako dá se to tam naskládat, já jsem tam měl EagleTreečko a fungovalo to, ale prostě pocitově to nebylo ono. I když letově to bylo super.
9. května 2014 v 18:31
UCL
To samé, principem bude na VTx. Brzo budu objednávat tracker od Skylarku, tak dám vědět jak to jejich ATT funguje ...
9. května 2014 v 18:30
UCL
re Chipke
Tak po dlouhé úvaze, jsem se rozhodl a objednal Evolutiona. :-) Gumovku..fakt ne.
Myslím,že nejsem patlal a dokážu to udělat co nejlépe. Na fotkách je třeba držák Immersion přijímače,kdy řeším i to aby nebyli namáhané anténky. a tím i konektor na Rx. Držák je z laminátu a po uzazení na přesné místo ,jsou anténky i přijímač fixovány k držáku.
http://ucl.rajce.idnes.cz/Elipsoid_Evolution_FPV_s tavba#
6. května 2014 v 18:58
Chipke
No je pravdou, že gumovky maj let takovej gumovej. Mám jednho konstrukčáka, rychlejší profil a včera t tady taky nosilo a tak jsem s tím i termicky polítal. Zato dneska to tady nenosilo skoro vůbec.
6. května 2014 v 18:37
UCL
re Chipke
Zrovna dneska...kurňa to nosilo. A když jsem ve stoupáku vydrandil do 960m,jsem si říkal. Mít tam přenos na zem a pokračovat dál,to by byla bašta. No je to jen sen. Do téhle mašiny (stejné jen jinak barevné),jsem to chtěl dát,ale nakonec jsem to vzdal. To riziko už je moc velké. Nejde o vybavení, ani model. Ale o to,že tyhle F3B mašiny, jsou děsně dynamické. Rozjedou se na 250km/h do pár vteřin. A to je na FPV opravdu nežádoucí. Sice bych např z 500m na dolet pár kilometrů nemusel vůbec použít motor (na rozdíl od gumovky,ta má klouzavost asi jako cihla),ale prostě celouhlíková mašina na FPV ,musím uznat, vhodná není :-)
6. května 2014 v 18:21
Chipke
Moc pěknej stroj.
6. května 2014 v 15:13
UCL
Létám mimochodem s s tímhle:-)
http://www.rcmania.cz/download/file.php?id=34558&m ode=view
Min rychlost 25km/h max 310km/h...a tam se řeší i nejenom napájení, ale i výdrž serv. neb z 99% na drahých servech odejde motor. Proto se nechají běžet s průměrnou letovou zátěží až do zničení.
Ale jak říkáš,pokecáme na srazu.
<< na začátek | < předchozí   | ... 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 236
tento týden327
dnes117
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK