Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
3. května 2014 v 19:13
UCL
3 bod je správně...
No z jiného soudku a mnohem příjemnějšího. Kluci ,jestli mohu poprosit o váš názor,či zkušenost.
Jaké je ideální rozmístění antén po modelu. Tzn VTx kde, Rx kde? Budu létat v pomyslné krychli o rozměrech cca 6x3km (3 výškově). Systém si dimenzuji na co nejlepší příjem videa i řízení až do 25km, ale tak daleko nikdy létat nebudu. jen to chci mít předymenzované právě pro co nejspolehlivější letání do 6km dálky a max 3km výšky.
Děkuji za vaše názory a zkušenosti.
3. května 2014 v 18:15
Vozka
Když se na tím zamyslíš, tak může dojít pouze k několika věcem:
1) přestaneme létat
2) začneme létat legálně (dělat to stejné, ale zaplatíme si odpustku v podobě povolení)
3) budeme létat dál tak jak létáme, jen se tím nebudeme nikde chlubit
4) budeme létat tak jak létáme a dál se dělit o hezké záběry, ale riskovat, že se po nás bude chtít nějaký pí.us vozit... a pípadně se tahat po soudech...
5) ještě můžeme začít dělat pouze fotky a zcela upřímně, kdo kokáže z fotky poznat jestli je to focené z letadla normálního, modelu bez fpv nebo modelem s FPV... nikdo pokud tam nebude stín...
Další věcí kterou můžeme dělat je stížnost k ústavnímu soudu na diskriminaci, za to, že to co normální pilot smí, tak já ne, za to že to co fpv s pvolením smí, tak já ne, přitom nebezpečnost je úplně stejná...
3. května 2014 v 18:07
Vozka
Jak již bylo napsáno mnohokrát. Prokázat cokoliv z videa i když řeknu na netu, že jsem to letěl já bude dost složité, pokud to následně popřu a prohlásim se za lháře a chlubila se cizim peřím....
prostě pokud tě nechytnou za ruku u létání a to ještě pouze když budeš sám,( protože s pomocníkem jsi v poho...) tak ti nic nedokážou a nejspíš to zkusí ale na soud nikdy nedojde...
3. května 2014 v 12:03
UCL
Re..Milan
Taky se už těším...mám hromadu technických otázek. na RVOSD.
3. května 2014 v 11:25
Milan
Janmodell.... jedině s tebou souhlasím a řikám jen AMEN - máte pravdu...

V poho UCL... tak doraž a zalítáme
3. května 2014 v 11:02
UCL
re..Janmodell
To máš sice prvadu, ale jen teď...Převzato z Rcmanie

(Co jsem pochopil tak UCL nikde chodit nebude.
Tohle bude řešit policie. Ale to bude chvilku trvat.
UCL jde po těch co to propagují, protože mají důkaz v ruce.
Třeba TV Nova, Čt atd... Nebo různě zveřejněné články o koptérách, kde se ten co to píše vlastně přiznává že létá. Určitě to bude právně složité někomu něco dokázat. A určitě nebude od zítřka chodit policie a kontrolovat.
Ale v bízké budoucnosti nás to čeká :(
To je spíš upozornění aby to někoho nezaskočilo.
Oni právě chtěji aby na akcích nic takového nelétalo.
Jsem z toho fakt špatnej, pomalu mi připadá že když vše splníš podle nich, tak dostaneš povolení létat na zelené louce.)

Jde prostě o to,že je potřeba si zvykat na anonymní chování...Nic víc.
3. května 2014 v 10:32
janmodell
Při sledování této několikaměsíční diskuse, čím dál víc nabývám dojmu, že většina diskutujících je přesvědčena o tom, že UCL byl zřízen proto, aby znepříjemňoval život modelářům, a to ze široké modelářské obce především tomu velmi úzkému kruhu nadšenců a vyznavačů FPV. Omyl, UCL byl ustanoven v prosinci roku 1944, ale tehdy se samozřejmě jmenoval jinak. Tento úřad má na starosti veškeré dění týkající se všech letadel, vyjma letadel vojenských. Rozumný člověk si jistě udělá představu o objemu činnosti a důležitosti kolem všech civilních letadel, v poměru k činnosti FPV nadšenců. Možná si někdo myslí, že zavedením nových předpisů týkajících se provozování, zjednodušeně řečeno modelů, včetně doplňku X, tento úřad přijal do zaměstnaneckého poměru dalších 40-50 nových zaměstnanců, protože ti stávající jsou určitě vytíženi problémy kolem civilních letadel a tito noví pracovníci budou mít v popisu práce celoročně běhat po loukách, šplhat po kopcích, sledovat kdo má brýle či monitor, kdo má pomocníka, kdo létá na dohled, komu jeho zařízení umožňuje RTH, budou pásmem měřit vzdálenost od budov, měřit nějak výšku, dlouhé hodiny prosedí u Youtube a dalších podobných kanálů sledováním nebezpečně létajících pilotů, budou objíždět ty modeláře, které závistivý kamarád napráská a budou si nacpávat kapsy pokutami vybranými od FPV pilotů. Pokud si někdo takhle představuje činnost UCL, nechám jej při tom. V loňském roce jsem se zúčastnil akce pro turbínové modely Jets over Czech v Budkovicích u Ivančic, kde jsem byl svědkem havárie 6 metrového Concordu , který po dopadu na pole v podstatě celý shořel. Rakouský pilot uvedl do prezentační listiny váhu 20 kg. Mimochodem dvě turbíny + 9 litrů kerosinu vážily cca 14 kg a odhadovaná váha tohoto stroje byla 60 - 70 kg. Na místo havárie se sjela 2 hasičská auta, a 3 policejní vozy. Vypadalo to, že toto bude exemplární případ pro UCL, a že pilotovi a hlavnímu pořadateli akce bude hrozit vyjímečný trest, možná i doživotí ! Co se ale stalo -
2. května 2014 v 21:00
UCL
re..Vozka
No,nemám rád silné řeči...lítám i větroně a byl jsem s ním na oči 1200m vysoko...a je to totálně na hraně..do dálky jsem byl 1000m a málem jsem o 3 metrovku přišel. Takže pohádka jak to na 2km pomocník uvidí...je fakt výmluva max tak pro malé děti.
2. května 2014 v 20:00
vozka
ucl: nevím kde jsi přišel l na to ze ÚCL zajímá frakvence na které letas a to když pomocník schopny převzít řízení bude schopen rozeznat směr letu tak můžeš byt klidně 2km daleko takže jsme v pohodě.
at přijde aspoň budeme vědět komu rozbit nadobicko když se neco někde objeví...
2. května 2014 v 19:14
Milan
Sraz se rušit nebude a klidně at si tam někdo přijede,když bude píčovat,tak neručím za zdraví rejpálka... Přeci si musíte uvědomit,že nomehu zaručit zdraví všech rejpalů a práskačů

To že jsme národ hajzlíků a práskačů a krys to souhlasím,ale pokud by se objevil někdo,tak zaprvé,nikdo pravidla neporušuje a klidně může přijet kdo chce a vřele sním prodebatujeme veškerou problematiku.Za další,to není jenom FPV sraz,je to sraz modelářů a FPV techniky,tak že může přijet i neFPVčkář... Za další... minulej sraz nám bylo vyhrožováno,že přijede policie a celej sraz rozpůstí A další věc je ta,že tento sraz je na soukromém pozemku a pokud by tam chtěl nějaký úřada úřadovat,tak má velkou smůlu... je zde vidět,že tenhle styl létání hold někdo nemůže porád rozdýchat...
2. května 2014 v 18:00
Chipke
to UCL : A na těch 200m jste přišel jak? Snad bylo a je stále platné viditelnost. A pomocník na kabelu - o tom také nikde nebylo nic napsaného.
2. května 2014 v 16:41
UCL
No v každém případě bych to nebral na lehkou váhu. Tady nejsme v US kde jsou lidi tolerantní. Jsme národ hajzlíků a práskačů. Tak když už na setkání létat,tak Tx..klasika 2,4GHz...VTx pak 25mW 5,8 GHz. K sobě pomocníka na kabelu který bude jistit. A létat 200m daleko. :-) :-) Vše dle litery bazmeku X.
2. května 2014 v 16:15
Standa
To UCL:
To vůbec nemusí být člověk z ÚCL, ale spíš někdo z nějaké soukromé firmy, která tvrdě lubuje na MD. Spíš se zdá, že je tam snaha za každou cenu prosadit do předpisů jako je doplněk X ustanovení, která by některé modeláře měla ořezat až na plech a tím potažmo zlikvidovat nebo přinejmenším odsunout do ilegality určitou část modelářů, kterou někdo považuje za potenciální drobnou konkurenci.
2. května 2014 v 15:37
janmodell
Vážní, doufám, že se neposereme a neodvoláme FPV sraz jenom kvůli domněnce, že by se tam mohl infiltrovat někdo z ÚCL !!!
29. dubna 2014 v 06:31
Chipke
to PetrS : No mě vadí takovejch věcí..... Ale na druhou stranu uznej, že celej ten let vypadal poměrně profesionálně. Takže jak jsem psal, v tomto případu to nevidím jako nějaké extra drama. A sterjně jak jsem už napsal, znám mnohem nebezpečnější videa a lety. A ty lety nejen z videa. Kdo byl na srazu, tak jistě není potřeba zdůrazňovat ULL.
28. dubna 2014 v 22:12
PetrS
Mě vadí, že se na konci motal nad frekventovanou silnicí a nad tratí.
28. dubna 2014 v 10:33
Vozka
Navíc teda mi přijde dost dobrý jak dal do toho videa ty telemetrické údaje... to je fakt super... nevíte někdo čím a jak to tam dodal?
28. dubna 2014 v 08:43
Vozka
PetrS: Zrovna tohle mi taky přijde v pohodě. Vzdálenost 1km skoro celou dobu se snažil letět na hraně zástavby a lesa, nad hrad se nepustil... akortá tim přeletem nad parkovištěm to nakonec trochu posral a já osobně bych si raději trochu přivstal... ale jinak tohle mi přijde tak na hranici toho co bych dokázal pochopit.
27. dubna 2014 v 20:38
Chipke
to PetrS : No nevím jestli zrovna tohle by mělo být "to ono". Sice úplně neschvaluju lítání nad zástavbou, ale v tomto konkrétním případě mi to zas tak "mimo" nepřišlo. Jako kdyby asi prolítával přes nějaký nádvoří a podobně, to jo. Ale tohle bych neodsuzoval. To to předchozí video co jsi postoval mi přišlo mnohem víc nebezpečné.
27. dubna 2014 v 18:09
Pepa
to PetrS : Hezký pomalý let, žádný eskapády, mě se líbilo.
<< na začátek | < předchozí   | ... 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 239
tento týden330
dnes120
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK