Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
19. dubna 2014 v 01:15
Vozka
Stejně tak pokud někdo řekne, že z důvodu bezpečnosti musí mít copter ochranné rámy z EPP a letadlo smí létat pouze s tlačnou vrtulí a být z EPP, tak se všichni přizpůsobíme. Pokud nekdo vyznačí mapu kde rozhodně nesmíme létat a kde smíme létat do 200m a kde neomezeně, tak budeme také v pohodě. Když nám někdo řekne, že se musíme nahlásit před letem, tak se nahlásíme. Ale aby nám někdo řekl to co děláš je špatné a nelegální, ale když si koupíš certifikát tak budeš v pohodě... to asi i vám pane Pilote přijde jako blbost ne?
19. dubna 2014 v 01:05
Vozka
No Milane, on ten tvuj model z kuliček má na čumáku 3/4kila motor s karbonovou vrtulí do špičky :-D
A u copterů je to úplně o něčem jiném... když 2kg Phnatom padá z 50m vejšky, tak tě taky pěkně zmaluje ;)
Ale je to všechno o tom, že když chci netáčet hrad, tak tam nepujdu v poledne kdy tam je plno lidí ale v 5 ráno. A komu jsem asi tak mohl uškodit...
18. dubna 2014 v 18:05
Milan
Samozřejmě souhlasím,a jak jsem psal,je to vše o lidech... jak z našich řad tak i z řad pilotů co pilotujou doopravdické letadlo a né jenom modýlek.Jen mě štve ten princip,poukazuje na modeláře,kvůli bezpečnosti a když modelář udělá nějakej přestupek,hned se to řeší... a kolikrát jsme byli svědkem porušení bezbečnosti ze strany pilotů které pilotují doopravdícké letadla... kdyby se něco stalo,kdo to odnese?Modelář samozřejmě... ale že druhá strana porušila bezpečnost už nikoho nezajímá... nikdo to neřeší,nikoho to nezajímá... vyskytlo se FPV létání a pokud se něco stane,hodí se to na FPV pilota... Ano,spadlo to tamhle a zase támhle... velké letadla taky padají a když spadnou oni,tak to není jen boule na hlavě,modřina nebo v horším případě otřes mozku,ale několik mrtvých... poukazuji na úměru mezi modelem s kuliček a mezi velkým letadlem... proč velké letadlo může létat nad obydlenou oblastí a model letadla s kuliček né?!!!
17. dubna 2014 v 22:31
Vozka
No pánové, střelme si také do vlastních řad.. částečně si to děláme sami...
viz: dron co spadnul na běžce při maratonu, dron kterej spadl do věznice, dron kterej spadl do hlediště, přelety nad pražským hradem a nad lidmi na karlovo mostě, mr. bean létající v mlze, lámání rekordů na 10km, soudy s black sheep, zlej dron kterej krade lidem z mobilu hesla a mnoho dalších nehod a šíleností co se píše po netu...
Nemůžem se pak divit, že lidi nadávaj a ouřadove se snaží vymejšlet jak to omezit a protože tomu kulové rozumí, tak vymyslej blbost...
Já si myslím, že rozumná regulace je na místě, ale s jasnejma pravidlama a rovnejma příležitostma a ne že někdo od stolu napíše, že s UL kolem hradu létat a fotit smím, ale s dronem ne...
17. dubna 2014 v 20:16
borislodl
Chápu pana pilota, dvoukiláč pták projde spolehlivě čelním sklem ULL v sečtené rychlosti střetu. Pád do zástavby s kuličkovým EPO muže být spíše banalita. Co nechápu je odmitnutí návštěvy akce v rámci jeho práce kolem této problematiky, jak píše.
17. dubna 2014 v 18:48
Milan
A taky Když se pan pilot ohání bezpečnosti,tak kolik váží model letadla a kolik váží velké letadlo... potom nechápu logiku toho,že s modelem s kuliček nemůžeš lítat nad obydlenou částí a velké letadla ano... ale dejme tomu... Je to bezpečnost a měli bychom je dodržovat,ale co fakt nechápu je to,že někdo poukazuje jen na toho druhého,oni ty modeláři a oni ty FPVčkáři,ale zamíst si na vlastním písečku už ne-é... Mr.Beane souhlasím s tebou!A vůbec mě nepřekvapilo,že rejpavej PILOT nedorazí na sraz... Každopádně jsem si udělal obrázek o panoj PILOTOJ.
17. dubna 2014 v 17:40
mr.Bean
Chalaníí tož máte pravdu kujnˇa at pan Pilot!!! s velkym P dorazí a podiskutuje sem fakt zvědavej kam se dostanem protože je to přesně tak jak říkáte at si nejdřív zametou páni piloti na svym písečku a nelítaj přes naše letiště v 20ti metrech a podobně že se jich každej hned lekne! a ted pane Pilote čeho se člověk na zemi lekne víc modelu letadla na elektromotor kterej není skoro slyšet nebo UL a větších letadel(byl jsem svědkem kdy toto udělal pilot skutečné Extry a to jsem měl málem infarkt)
16. dubna 2014 v 19:05
Strasidlo
Nemluvit,když mluvit tak nepsat,když psát tak se nepodepisovat,když se podepsat tak se potom nedivit.....Kašlat na nějaký pravidla a předpisy,nikde nic neprezentovat,prostě lítat FPV sám a v ilegalitě.Potom ti může bejt idiot typu PILOTA ukradenenej a i kdybych ho někde potkal,tak 9 para..
16. dubna 2014 v 13:13
Vozka
@Pilot: Ono to je trochu dvousečné. Když si pročtete pořádně všechny dokumentace, zjistíte, že si často protiřečí a že stačí si udělat certifikaci na UCL, dostanu OKčko a pak si mohu v podstatě beztrestně létat jako každý jiný ultralajt a budete mi muset dokonce i dávat přednost!
To je podle vás správný postup?
Podle nás není... my víme, že jsme malí, pomalí a že je blbost abyste uhejbaly vy nám, na druhou stranu, tak ať sakra někdo jednoznačně napíše co se smí a nesmí, kam se máme nahlásit když poletíme a je to vyřešeno.
Napsat, že nesmíme létat přes baráky a lidi a nesmíme natáčet hrady a zámky to ať si naspou za klobouk... tohle kdyby řekli někomu v normálnim letadle tak je taky rovnou pošle do pr... a poletí si kudy bude chtít nařízení nenařízení...
16. dubna 2014 v 12:36
pilot
Netvrdím že všichni nedodržují pravidla, ale těch pár idiotů co létá v CTR/TMA. Ve výškách kde opravdu nemaj co dělat. Viděl jsem pár (nejen CZ) videí i s telemetrí. Jako jednoduché přirovnání k D1to stačí. Myslím že si dám tu práci a zaçnu se tím zabývat. Nechci aby byl někdo zabit. Kdo pravidla dodržuje ten se nemá čeho bát. Na váš nedorazím. Díky za pozvání. Howk
15. dubna 2014 v 18:52
Milan
A proto pane pilote raději nepište o ničem,když o tom nic nevíte jak sám uvádíte,že o FPV jste slyšel jen zrychlíku!!!Tak příště nemoraliztujte a začněte ve svích řadách nebo si zjistěte fakta!A pokud by jste rád se něco dozvěděl o FPV a né jenom zrychlíku,tak klidně přijeďte na náš FPV sraz a není problém o veškeré problematice si popovídat,ale jak znám tento typ těchto lidí,co rejpou aniž by si zjistili veškeré informace,tak se nikdy nestalo,aby přijeli a o dané problematice si pohovořili když mají možnost!!! Jste zván a jsem velice zvědav,jestli jste takovej charakter a vyvedete mě z omylu tím,že přijedete,dokážete mi opak toho,co si o Vás myslím - o těch rejpalů ke kterým jste se přidal aniž by jste trochu zapřemejšlel!
15. dubna 2014 v 18:38
Milan
Hlavně že my jsme viděli pár pilotů kteří vůbec nerespektují nějaká pravidla a létají v zakázaných výškách a přes zakázané prostory... Toto mě vždy dokáže naštvat,když se vše začíná házet do jednoho pytle a jenom pro informaci pro pana pilota,rozdělení vzdušného prostoru známe,orientujeme se v ATZ,CTR a samozřejmě známe i Doplněk X . Vše je o přístupu jednotlivců k dané věci a to platí jak modeláře tak i pro dospělé piloty!!! Tak že takové ty řeči typu jako jste napsal vy,si prosím nechte od cesty a raději se soustředte na piloty kteří jsem kolikrát viděl v prostoru kde nemají co dělat!!!

S pozdravem Milan
15. dubna 2014 v 18:13
pilot
Tak jsem při brouzdání náhosou naratil na tyto stránky. Neuvěřitelný. Vy si prostě neuvědomujete co děláte. O FPV jsem slyšel jen z rychlíku. Jsem pilot a vlastním leteckou školu. Je demokracie,ale rozhodně by vám všem neškodilo alespoň základní školení o rozdělení vzdušného prostoru. Chtěl bych vás vidět jak jezdíte s RC autem třeba na D1. To je stejný princip!
15. dubna 2014 v 11:47
Milan
Kluci řekněte ještě kolegům,že je srazek...
15. dubna 2014 v 08:24
Vozka
@PetrS: Koukám, že to je jeden klacek pod nohy za druhym... Víte co, pojďme se dohodnout, že všichni budeme létat pouze na oči a video přenos budeme mít pouze pro diváky co stojí vedle nás... tím se z nás stávají opět običejní modeláři se zátěží v podobě kamery na letadle a můžeme si hrady a zámky natáčet jak chceme...
UCL a různá letiště jsou nasraný... protože dneska si všichi na letecké záběry pořídí drony a rc letadla a oni přicházejí o kšefty, tak kolem sebe kopou zmrdi... ale to si budou muset zvykat, protože my se toho nevyzdáme!
15. dubna 2014 v 06:03
Chipke
to PetrS : Takže když si poletím normálním letadlem kolem něčeho, tak si můžu fotit a natáčet libovolně, ale když budu mít kamerku nebo foťák na modelu, tsk ne? To je fakt dost dobře jeblý na hlavu.
14. dubna 2014 v 21:13
PetrS
Proštuduj podrobně předpisy ÚCL, ty řeší od roku 2008 zákaz natáčení hradů, zámků, národních památek s UAV, pouze s jejich svolením, což mi připadá také nějaké jeblé, zrovna jsem dnes na to narazil.
14. dubna 2014 v 12:36
Chipke
No ono to možná bude taky tím, že třeba tady kriminál by taky měl bejt asi bezletová zóna a na ty mapě to není.
14. dubna 2014 v 10:53
Vozka
Akorát koukám, že tam co jsem popisoval níže nic zakázaného neni, takže mi to maximálně někdo sestřelí...
14. dubna 2014 v 10:52
Vozka
Jo super, to je přesně ono.
<< na začátek | < předchozí   | ... 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 252
tento týden343
dnes133
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK