Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
7. srpna 2013 v 21:19
Chipke
@Vozka : No že to nemá wookong je na pováženou. U nazy jako klasika spotřebáka bych to nečekal. Ale na druhoustranu, Ardupilot toto vše má.
7. srpna 2013 v 21:18
Chipke
@Standa : No koukám, konečně udělali čidlo. No cena je opravdu taky "labužnická". Za tyhle prachy mám u Graupnera v té škatuli ještě integrovaný Vario a ušetřím 400 Kč. http://www.jino.cz/letecky-modul-pro-elektrolet-s- vario-hot-9148.html
7. srpna 2013 v 20:21
bzukyn
Electric modul -měření spotřeby,kecá o 400mA u 4500 3 S
Gps- po 1.zapnutí odjede tak o 400m,při opakovanym zapnutí o 30m.Výška se zdá skoro sedí,ale možná je to opravou z electic modulu.
GPS jsem kupoval,protože jsem si myslel,že mi to pomůže s 3m větroněm na vejletě -v 650m už skoro nejni vidět....,na ntb to nedostanu a na smart boxu moc nevidím,..a na zkoušení nemám kopilota...
7. srpna 2013 v 19:25
Standa
@Vozka: Řídící jednotky ať už Naza nebo Wookong počítají s tím, že jsou stejně připojeny na nějaký přijímač. V dnešní době jsou rozsáhlejší možnosti telemetrie řešeny právě přes přijímače v kombinaci s různými telemetrickými senzory ať se jedná o Futabu, Graupnera nebo třeba Frsky. Takže nemá moc smysl řešit to v rámci specializované řídící jednotky jako je Naza nebo Wookong jejíž zaměření je úplně jiné. Pokud tam dali nějakou jednoduchou signalizaci palubního napětí to bych z obecného hlediska za nějakou extra telemetrii moc nepovažoval.
7. srpna 2013 v 16:04
Vozka
@Chipke: No mě dost překvapilo, že proudovej senzor nemá ani Naza ani Wookong za 20litru! Mají tam jen trapné měření baterie na úrovni napětí. Okamžitý proud ani vysosané milíky tam nenajdeš :(
7. srpna 2013 v 14:34
Standa
>> Chipke:
>> A když už jsme u té telemetrie, našel někdo u skvělé Futaby proudový senzor???

mrkni na tento senzor http://shop.rc-electronic.com/e-vendo.php?shop=k_e mcotec_e&SessionId=&a=article&ProdNr=RF1678&t=2378 &c=2403&p=2403
7. srpna 2013 v 14:04
Chipke
@Vozka : Telemetrii bych úplně nezavrhoval, ale máš pravdu, zatím ve všem co jsem používal, tak jsem používal jen spotřeby proudu a jelikož třeba ve vrtulníku nemám FPVčko, tak tam je to poměrně příjemný, vědět, kolik jsi vysosal. Tak nějak jsem si na to už zvyknul. Co mám v jednoím modulu i vário integrované, tak to mám ve vrtulníku a příliš to nekecá, tak nějak ta vejška odpovídá. Ale je fakt, že s tím lítám v podstatě od země do 30m a zpět, takže tam asi moc prostorů pro "inteligentní úpravů výšky" není.

A když už jsme u té telemetrie, našel někdo u skvělé Futaby proudový senzor??? Nepochopím, proč něco tak elementárně základního pro elektroletce nemají. Sice se dá do přijímače strčit přímo drát na měření pohonné baterie ( napěťí ), ale to je tak maximálně na hlídání zničení lipolky, nic jinýho. A co jsem četl na jiné diskuzi o kvalitě vária u Futaby, taky se to trochu nepovedlo.
7. srpna 2013 v 13:53
Vozka
@bzukyn, @chipke: hele ohledně těch graupner telemetrií, tak všichni co znám a maj jí, tak říkaj, že je to naprosto k ničemu a používaj to pouze jako měřák spotřeby, protože co se týká polohy tak to docela dost kecá, vejšku to má taky úplně mimo (restartuješ jseš na nule, vzletí a pšistaneš a jsev ve 400m a ještě k tomu letíš rychlostí 800km/h a neni to té telemetrii divné) Známej to 3x reklamoval a pak jim to hodil na hlavu i s vysílačkou a koupil Jeti
Já teda obecně nejsem zastámcem těhle vysílačkovej telemetrií, protože je považuju za vyhozené prachy, když to máš vše na OSD (pokud se bavíme o FPV)
Co se týká video vysílačů... jak psal chipke... nevymejšlel bych nic nového vzhledem k vysílajdě buď 1,3 nebo 5,8 podle toho jak daleko chceš létat. To co máš ty těch 600 to je jak z nějaké čínské SpyCam .. ty to na těhle frekvencích dělaj... a asi bych to raději nepoužíval na FPV... protože to většinou nefunguje dobře...
7. srpna 2013 v 06:07
Chipke
to bzukyn : s tímto videopřenosem zkušenost nemám, co se tady běžně používá na FPVčko je přenos na 1.3 GHz, 2.4 GHz a 5.8 GHz. Přeci jen při udávaném výkonu 500mW bych to spíše viděl pořídit něco "běžně" používaného a osvědčeného. Dost zkušeností s tím má Vozka. Já co jsem měl kdysi sadu 5.8 GHz z číny, tak ta stála za hovno, 1.3 GHz je použitelná mnohem lépe. 2.4 GHz pro tebe asi nepřipadá v úvahu, rušil by sis navzájem ovládání a videopřenos.
7. srpna 2013 v 06:03
Chipke
to bzukyn : Naživo jsem nikdy telemetrii nepotřeboval do počítače, vždycky jsem analyzoval až po letu. Electric moduly používám 2, General modul 1, GPSku ne. Jinak co jsem koukal, tak teď dělali nějaké změny v programovém vybavení a hlavně ten původní program ( Graupner HoTT manager ) už snad ani nemaj a místo toho se telemetrie otevírá v něčem jiným. Ale tuším, že v tom původním programu hned jak jsi připojil vysílačku USBčkem, tak to začlo ukazovat data. Sice program mix němčiny, trochu angličtiny a zase němčiny, ale na grafy moc popisků nepotřebuješ.
6. srpna 2013 v 23:18
bzukyn
/video
Y6 /dosah 100m na viditelnost,za cihlovým domem ,za panelákem,/z autíčka z metr trávy....
6. srpna 2013 v 23:13
bzukyn
- Přenosová frekvence: 600 ~ 800 MHz
- PAL vysílací kmitočet: 647.25MHz, 663.25MHz, 679.25MHz, 695.25MHz, 711.25MHz, 727.25MHz, 743.25MHz, 759.25MHz
- NTSC vysílací kmitočet: 657.25MHz, 669.28MHz, 681.25MHz, 693.25MHz, 705.25MHz, 717.25MHz, 729.25MHz, 741.25MHz
- Výstupní výkon: 500mW
- Napájení: DC 12V / 1A
6. srpna 2013 v 23:12
bzukyn
jak odhaduješ dosah?otočíš se,spadne?
FPV zatím nemám,kamerku wing1 a II
6. srpna 2013 v 23:10
bzukyn
mám gps a electric modul.dostal si telemetrii ze všehon naživo do pc?
6. srpna 2013 v 20:52
Chipke
to bzukyn : Videovysílač - dodej více info o tom, co to je, nějaký technický data a můžeme se bavit dál.
6. srpna 2013 v 20:51
Chipke
to bzukyn : Mám MX-20 HoTT. Co potřebuješ?
6. srpna 2013 v 19:04
bzukyn
Má někdo zkušenost s analog přenosem,něco jako tohle http://fmvysilac.unas.cz/images/tv2.jpg , prosim?
6. srpna 2013 v 18:57
bzukyn
to Chipke
Mas zkusenosti z Graupnerem?mam MX20
6. srpna 2013 v 11:56
Vozka
Pro ty co mají TSLRS: Níže (o pár stran) jsem psal o možnosti upgrade FW a tom, že začne fungovat všech 12CH.
Je to zvláštní a pár tejdnů mi trvalo než jsem to pochopil. Dříve stačilo vypnout vysílajdu a vzalo to s sebou i zapojený TSLRS a RX rovnou nahodil FS. Ale od toho upgrade mi to nějak nefunguje. Včera jsem ladil FS na quadro a konečně jsem to pochopil. S tim novim FW to při vypnutí vysílačky (ale stále zapojeném napájení) z TSLRS TX furt něco vysílá, takže se FS (RTH) na OSD pořádně nedá naladit.
Je potřeba z TSLRS vytáhnout napájení a pak teprve to ztratí link a RX nakopne FS.
Takže pokud budete upgradovat tak se nenechte nachytat.
<< na začátek | < předchozí   | ... 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 363
tento týden454
dnes101
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK