Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
3. března 2014 v 18:37
Standa
to Chipke: Ten kdo bude mít povolení od ÚCL tak s tím do vzduchu smí. A k tomu aby získal povolení od ÚCL vyžadují úspěšné složení praktického a teoretického testu pilota a z toho údajně vyplývá alespoň minimální předpoklad toho, že nenechají projít někoho kdo to vůbec nezvládá. Tedy údajně se tím snaží alespoň z části oddělit o něco méně rizikovější piloty, u nichž je pravděpodobné, že tím spíš projdou než ti, kteří se do toho cpou i když to třeba vůbec nezvládají a jsou tedy potenciálně větším rizikem.
1. března 2014 v 16:52
Vozka
Řekl bych, že z toho děláte příliš velkou vědu. Řídící deska sama o sobě nic nikam navigovat nebude, pokud jí k tomu nenastavíš. A jediné, co je dle toho vysvětlení v rozporu je, když to samo letí k určenému místu, tedy RTH, nebo waypoint. Prostě ho vypneš a hotovo, jsi cajk.
1. března 2014 v 15:02
Chipke
No jo, jenže v tuto chvíli nesmí do vzduchu žádná NAZA, Phantom, Ardupilot, Mikrokopter. Prostě žádní trochu sofistikované řešení s dobrými letovými vlastnostmi. Zbydou nám tu k používání akorát obyčejné KK desky se kterými je let utrpením a o spolehlivosti bych si taky velké naděje nedělal.

Ale nápad mám, jak to vyřešit alespoň pro Ardupilota - upravím si program aby neuměl RTHčko a waypointy. A v tu chvíli je tu další problém - pochopí případně úředník program a bude schopen si z toho odvodit, že to tedy copter neumí???

A není to v tu chvíli naprosto stejné, jako když funkci vypnu a nepoužívám ji?

Neberte to prosím nikdo tak, že z toho chci nějak "vykličkovat", ale jde mi jen o praktické info a obávám se, že prostě sepisovatel tohoto "návodu" tam napsal toto, ale nemělo tam spíš být, že pilot nesmí použít žádnou z těchto funkcí?
1. března 2014 v 10:09
bzukyn
Zařízení umožnje příjem TV signálu.Fakt,že zařízení v tento okamžik není osazeno anténní zdířkou a není připojena anténa,Vás povinnosti platby licenčního poplatku nezbavuje.
1. března 2014 v 10:05
bzukyn
Nejlepčí pro nás by bylo,kdyby prodejci uplatili změnu rázu do 5KG hmotnosti podléhá pouze registračnímu poplatku/únosnému
1. března 2014 v 09:55
bzukyn
Ten někdo,kdo se tím na ÚCL začal zabývat,přišel na to,jak si namastit kapsu.Otázka je,na čí účet to bude.V první fázi budou platit prodejci za chybně označené zboží.A řídících systémů je kolik? Těžko lze očekávat ,že někdo prosadí argumenty z této diskuze ,že RTH je nejšetrnějši způsob zabezpečení modelu .
1. března 2014 v 07:26
Vozka
Nic není potřeba zkoumat... stačí roztočit vrtule a a vypnout vysílačku a pokud to máš nastavený, tak to něco začne dělat, pokud ne, tak se vrtule vypnou...
Jak říkám, z toho co se tam píše je jediný problém autopilot, takže pokud ho disabluješ, tak jsi v pohodě, protože to není schopno autonomně cestovat do určené pozice.
Kurva ptáka mám taky a nikdo mě nemůže zažalovat za znásilnění! Tak tady je to stejné. Přítomnost GPS a autopilota nevadí, ale pouze jako pasivního měřiče telemetrie. Pak jsme v pohodě.
Obávám se ale, že tím dojde k mnohem většímu počtu nehod než s autopilotem...
28. února 2014 v 19:40
Chipke
Ano bohužel onii budou chtět zkoumat, co tam je. Ale kdokoli může říct, že to neví, jestli to umí nebo ne a že on to neví, protože nic takového nevyužívá. A jak ti dokážou to, že seš "debil" a nevíš co máš v copteru??? Sice vím, že neznalost neomlouvá, ale taky bych chtěl vidět toho zkoumatele, kterej bude mít nastudovaný všechny možný desky na řízení a bude vědět přesně, co která deska umí.
28. února 2014 v 17:33
bzukyn
Problém vidím,že budou řešit,že to zařízení to umožnuje,ne že to vypneš.to jsem tam neviděl.(když tak prosím nakopnout)
28. února 2014 v 14:20
Vozka
jo a zapoměl jsem tam tedy dopsat, že když vypneš RTH a letadlo necháš uletět někam do prdele a u copteru nastavíš GPS hold, tak podle toho co tam je vysvětleno je vše v pořádku, protože to žádný autopilot neřídí.
28. února 2014 v 14:18
Vozka
@ Bzukyn: Z toho co tam je popsáno nevadí, že máš GPS, nevadí, že ti pomáhá určit pozici a vzdálenost a směr a podobně, ale vadí to, že to může letět vzduchem samo a tudíž do něčeho narazit, nebo něčemu jinému zkřížit cestu, protože to nemá oči. Pokud to nikam nepoletí a zůstane to stát, nebo přistane, tak je vše OK (teda podle toho co tam je napsáno...)
28. února 2014 v 13:45
bzukyn
Zařízení umožňuje let,vypnout funkci nestačí./ viz příjem TV a platba poplatků
28. února 2014 v 12:57
Vozka
Tak to mě docela potěšilo... Pokud vypnu funkci RTH a budu mít svou směrovou anténa trackerku po ruce tak dělám vše legálně...
25. února 2014 v 09:40
Vozka
Já za sebe používám oboje. Když létám na brejle tak to mám oddělené a více profi = spousta krámů okolo, když létám tam kde je málo místa a chci mít jistotu, tak na vysílačku přidělám diversity obrazovku a létám jak na oči, tak na obrazovku. Pro někoho kdo nosí brejle je toto ideální.
Tím, že se točím za modelem s vysílačkou zároveň směruji i obrazovou anténu a mám je 2 ks letadlo/copter a vysílačku s monitorem kombinovaných s přijímačem směrovou a všesměrovou anténou.... A žádné další kabely, krámy a podobně není potřeba. A výsledky jsou +/- stejné...
Takže já bych tak rezolutní nebyl... jestli chce někdo utratit velké love a tahat hafo krámů a hlavně létat na velkou dálku kdy letadlo nevidí ani jako tečku, tak potom má smysl oddělené, pokud ti stačí 1 km, tak bych se s oddělenym vůbec neobtěžoval...
25. února 2014 v 08:51
Chipke
@ vlx : No když už někdouvažuje o směrování, tak určitě mít oddělené přijímače, protože si nejsem jist, jestli umí ten monitor předat ven AV signál pro nějaký tracke. A i kdyby to uměl, tak přece nebudeme točit s monitorem na stativu. Takže za mě jednoznačně pro univerzálnost oddělené. Ale pokud chce někdo lítat jen na menší vzdálenosti, potom to zjednodužší kabeláž a funguje to jistě taky dobře.
25. února 2014 v 08:11
vlx
Za mě ještě námět na zamyšlení ohledně integrovaných diverzitních přijímačů do monitorů. Je třeba se zamyslet také nad tím jak rychle jde vývoj v této oblasti a tak mi přijde logičtější mít monitor samostatně a oddělený od přijímacího zařízení. Taky s ohledem na použité antény jak bylo zmíněno (všesměr a směrová, sektorová) a také zvolený způsob směrování za modelem.
23. února 2014 v 13:06
bzukyn
nejaký odkaz na závislost dosahu na výkonu vysílače (a anténě),prosím?
22. února 2014 v 19:35
bzukyn
@Chipke
Jo, teď mi to už docvaklo,dík.
22. února 2014 v 17:40
Chipke
@ bzukyn : Tak ta "spirálová" anténa smysl má, ale jak je v popisu, je to směrová anténa, takže ji musíš směrovat na letadlo. V tu chvíli to chce buďto "dobrovolníka", co bude tou anténou točit za letadlem, nebo systém, co to bude dělat. Zadělat to na diversity monitor postrádá logický smysl.

Ale jak píšu už asi po třetí, na začátek toto NEŘEŠ. Spíš pořeš vůbec FPV výbavu. V první řadě pořeš letadlo ( copter ), potom OSDčko a podobné a až budeš mít v tomto jasno, tak vysílač video a přijímač na zem. A zase záleží na tom, co od toho budeš očekávat. Ale to je na dlouhou diskuzi a řešit to přes net je na dlouho.
21. února 2014 v 19:10
bzukyn
@Chipke
z toho co píšeš mi vychází,že antena s trackrem ,antenou a diversity přepínačem na stojánku ,než přepínač v monitoru
<< na začátek | < předchozí   | ... 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 269
tento týden360
dnes7
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK