Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
18. března 2014 v 16:54
Milan
Test?A co tam jako budou testovat?Jestli umím lítat?A teorie? Jestli teoreticky umím lítat???Nebudu to číst,páč to jsou absolutní hovadiny vymyšlení nějakého úředníčka kterej se chce ukázat jak umí přinést do resortu nějaké prášule... a porád mi to Stando hlava nebere... 2000 mám dát jako za co??? Vše je nedotažený a jsou v tom díry... každej normální právníček by toto rosekal u soudu kdyby se něco stalo... Toto je jenom hnusná laciná věc jak dostat z lidí peníze a né jak registrovat a nějakým způsobem zbepečnit FPV létání!!!To jsou jenom výmluvy a nic jiného aby si mohli omrektat ty 2000 kč hoši... a pokud tohle nevidíte tak jste s prominutím balvani!!! Tohle není poplatek za registraci... víte kolik dáváte za registraci vozidla a za tech.kontrolu aby jste mohli na silnici?Víte to vůbec?A ted porovnám-Auto,EPP letadlo... Už vám to cinklo???Tak mi tady laskavě nepište,že to není až zas tak jednoché
17. března 2014 v 18:36
Chipke
to Standa : A copter patří kam? Mezi letadlo nebo vrtulník. Pokud mezi letadlo, tak chci vidět vývrtku s coptrem a pokud mezi vrtulníky, tak autorotace s copterem by byla taky dost zajímavá
17. března 2014 v 08:55
borislodl
Hmm, nebo když si vezu nádobíćko na lítání přes město ve 20letém Formanu
17. března 2014 v 07:04
Milan
Za registraci a povolení 2000 ??? Se trochu poto né?To neodpovidí vůbec ze strany úředníků pracovní vytíženosti... Nahnou se nad letadlo,udělají... hmmm... na co je tamto a proč tu je toto a proč kabely vedou tydy a né tudy a je hotovo... pak zapsání do nějakého registru a hotovo a zato mám dát 2000kč?Se trochu uředníčkové poto né?
17. března 2014 v 00:07
Standa
To Vozka:
"Celé je to naprostý nesmysl... dělat to bez povolení je obecné ohrožení, zaplatit 2000Kč a dělat to stejné s papírem je naprosto OK... také vám to připadá absurdní?"

Ne tak docela.

ÚCL to může obhajovat tím, že součástí povolení je důkladná kontrola daného stroje, vedení provozního deníku atd. čímž se snižuje riziko oproti stroji, který toto nepodstupuje.

Tedy něco jako obdoba auta s a bez techničáku provozovaného na silnicích ve městě, přičemž v tomto ohledu jak se zdá jsou ze strany ÚCL ve vztahu k multikopterám negativně vnímány zejména obydlené oblasti jako jsou města apod.

Pokud si někdo bude létat s multikopterou někdo mimo město na odlehlém poli apod. nejspíš po tom nepůjdou.
16. března 2014 v 23:45
Standa
To bzukyn:
"Jelikož v ČR bylo prodáno už asi 40tis multicopter, tak maj chlapci docela " pěkné stádečko k obživě."

Přesně tak. Když budou chtít tak si na řadu lidí něco vyhrabou a o zábavu i teplá místečka tak budou mít postaráno na hodně dlouho do budoucna. Když nic jiného tak spoustě lidem přinejmenším do budoucna pěkně znepříjemní.

Zatím to vypadá tak, že momentálně má ÚCL v hledáčku hlavně multikoptéry. Určitě se nedostane na každého kdo se chová z pohledu ÚCL nějak "nevhodně", ale kdo bude mít smůlu ten to může pěkně "odskákat".

I v této době se pořád stává, že je občan proti úředníkům v nevýhodě a v tom či onom sporu to klidně projede na celé čáře i když je třeba relativně v právu. Stává se to i v jiných oblastech a tudíž nelze vyloučit, že se tak bude dít i v této oblasti. Každý si říká tohle se mi nemůže stát, ale jen do té doby než má tu smůlu, že to zrovna na něj dopadne a než to projede.
16. března 2014 v 19:58
Milan
Tady to pěkně jede jak tak koukám... Strašidlo,také přemejšlím jak zvýšit výkon a lítat dál a dál a dál... janmodel-plně s tebou souhlasím... dělá se tady z toho velká věc a zbytečně moc se nafukuje do obřích rozměrů...
16. března 2014 v 11:18
janmodell
Dlouho jsem hledal příklad pro demonstrování starého českého úsloví : "děláš z komára velblouda".
Po přečtení některých příspěvků z poslední doby mám dojem, že jsem hledaný příklad našel ...
15. března 2014 v 14:13
bzukyn
@Vozka
"Jelikož v ČR bylo prodáno už asi 40tis multicopter, tak maj chlapci docela " pěkné stádečko k obživě.
15. března 2014 v 10:58
Strasidlo
To:Vozka Já mám svědomí taky čisté,protože dál jak 10 km nelítám,zásadně lítám sám bez pomocníka a vysílací výkon u LRS 30 W a video 1 W na 2,4 taky nepřekračuju.Místo do nějakých poplatků státu raději investuju do dalšího navyšování vysílacího výkonu...
15. března 2014 v 08:03
Vozka
Jo tak na tohle jsem se taky jednou ptal a bylo mi receno ze tohle ucl nezajima ze to je vec ctu a radiokomunikaci... ale i tak by asi bylo lepsi tam nafejkovat 5.8 a 2.4 na tu chvili kdy te budou certifikovat.... no myslim, ze spouste fpvckaru naskoci par vrasek...
14. března 2014 v 21:07
borislodl
Vidím, že s celým nádobíčkem UAV LRS na 433MHz/ 1,2GHz màm podle našich pravidel UCL pěkně poptàkàch. Asi opravu modulu Scherrera 8W ani řešit asi nebudu a lítat kolem kopky hnoja mne dlouho bavit nebude. Aj ty dva litry poplatku... žadný problem. Co s certifikací a nějakým přezkušovánïm v praxi? V 54letech tu politiku neudýchàm
14. března 2014 v 13:00
Vozka
Každopádně neberte to tak, že někoho navádim k nekalostem a dávám mu návod jak se z toho vykroutit... sám si myslím a mnohokrát jsem to tu také napsal, že pokud někdo létá zodpovědně a bezpečně, tak je riziko minimální. Pokud je někdo dobitek, tak ho nezastaví žádné nařízení.... Podívejte se co se děje na silnicích... kolik je každý den smrtelných nehod a co s tím děláme? Nic! Všude jsou kamery, na každym rohu švestky a co... stejně každý den 5-10 mrtvejch...
BTW to mě přivádí na myšlenku osoby blízké... toto v zákoně není nijak omezeno, takže na video z youtube se může vztáhnout osoba blízká... prostě se přiznáte ano, vím o tomto videu na youtube, ale to tam dala osoba a letěla to osoba blízká... odloženo ;)
14. března 2014 v 12:53
Vozka
A v tomhle mám svědomí docela čisté, protože dál než 1,5km nelétám a vždy mám u sebe buddyho který mě upozorňuje na překážky, směruje anténu a má to ne přímou viditelnost... což je dle toho vysvětlení vyhlášky naprosto v pořádku.
14. března 2014 v 12:52
Vozka
@PetrS: Naopak... Zákon hovoří jasně... oni musejí prokázat, že jsi něco spáchal. Ne obráceně! Ty jsi v pohodě... ty budeš tvrdit jen to neni moje, pak budeš tvrdit možná to moje je, ale já jsem neletěl... pak řekneš možná jsem letěl ale pouze na oči... nikdo nedokáže nic, pokud tě nechytí ve vzduchu více než 1,5km od tebe...
14. března 2014 v 12:22
PetrS
To: Vozka chlapi mě připadá, že přemýšlíte pomalu a nechcete chápat. Pochopte, že když bude mít úřad potřebu Vás usvědčit, tak to prostě udělá (páky na to mít budou) tečka. Navíc jim 85% létačů na svých diskuzích , webech, Youtube, poskytne podstatnou část průkazného materiálu. Uvědomte si, že se budou delikventi muset obhajovat před úřady a né obráceně.
14. března 2014 v 12:06
Vozka
to ALL: Je to naprostej nesmysl.
1) Žádnej soud nevydá povolení k domovní prohlídce na základě nějakého videa z letadýlka.
2) I kdyby vydal a i kdyby našli na mém kompu originál video a i kdyby na zdi viselo letadlo, tak ti nikdo nedokáže, že to bylo použito všechno dohromady a už vůbec ne, že tebou.
3) Je spousta lidí, kteří na sebe na netu vyblejou všechno včetně toho jak na všechno serou... Milane no a pak je opravdu dost jednoduché si na něj někde počkat... je ale zase otázka, jestli se jim podaří ho chytit v okamžiku, kdy vedle něj nebude asistent, který je schopen na přímou viditelnost letadlo přebrat a jestli bude mít aktivované RTH - pak nemohou nic...
4) Jelikož v ČR bylo prodáno už asi 40tis multicopter, tak maj chlapci docela co dělat.
5) celé je to naprostý nesmysl... dělat to bez povolení je obecné ohrožení, zaplatit 2000Kč a dělat to stejné s papírem je naprosto OK... také vám to připadá absurdní?
A jelikož je to takto absurdní, tak to v žádném případě nemůže být obecné ohrožení, protože ve stejné situaci je to obecné ohrožení vždy, nebo není, bez ohledu na to jestli na to máš papír nebo ne. Prostě to u žádného soudu neprojde.
Myslím, že tady rozvíjíme naprosto zbytečné teorie a dokud nedojde k prvnímu skutečnému odsouzení (pokud vim tak žádné nebylo) tak jsou tyto debaty úplná ztráta času...
14. března 2014 v 11:52
Standa
To Chipke:
Nikdy to nebude dokonalé a nikdy to nepostihne všechny, ale představa, že když to nepostihne naprosto všechny, kteří jsou nezodpovědní tak, že nemá smysl dělat nic a nepostihnout ani ty, na které se podaří získat dostatečné důkazy je pro ÚCL zřejmě již nepřijatelná.
14. března 2014 v 11:38
Standa
To Chipke:
Nejspíš proto, že se stále množí případy kdy někteří magoři riskují stále víc a víc. ÚCL zřejmě nehodlá čekat na to až začnou padat lidem na hlavy, ale hodlá preventivně zakročovat proti těm, kteří budou do budoucna riskovat třeba při létání nízko nad lidmi.
14. března 2014 v 11:37
Chipke
to PetrS : No jasně, klidně ať si vyřídí, ale to stále není důkazem. Oni akorát mohou zjistit to, že z daného počítače bylo nahráno na Trubku nějaké video. Ale jak zjistí, jestli jsem to nahrál já, manžekla, dítě, příbuzní na návštěvě??? Zjistí leda tak prd.

A ještě z trochu jiného soudku. Jak budou postihovat ty, co třeba na Trubku nedali ani jedno video? A stále si budou lítat jak prasata? Jak se postarají o tyto lidi? Asi nijak, protože o nich nevědí a nikdy vědět nebudou. Takže zase celej úřad ostrouhá. A nebo bude mít UCL tolik lidí, aby třeba o víkendu stáli na každým místě, kde by se jen dalo lítat s modely a kontrolovali? To by museli mít asi tak milion úředníků
<< na začátek | < předchozí   | ... 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 262
tento týden353
dnes143
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK