Svet-Stranek.cz
FPV

Diskuze:Jmenuji se Milan Bílek a točím si svět z ptačí perspektivy.Chcete vidět svět se mnou?

Diskuze

Zde můžete Diskutovat o modelařině,radit se a vyměňovat si zkušenosti.Veškeré jiné témata mimo modelařinu budou nekompromisně mazány!!! To pro dutohlavce a jim společné!!!!!
jméno / nick
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
otevřít smajllíky
odeslat
30. srpna 2013 v 16:18
Rosťa
To Boris
Odkud jsi ? Ta X-8 se hází dost blbě, ale proti větru bez potíží i s nákladem.
No a když přistávám, mám to dost natažené, letí to pomalu a klesá to,
ale do vrtáku to nepadá.
30. srpna 2013 v 13:00
Vozka
Co se týká Maxi Swift tak všichni ví, že jsem jeho největším příznivcem. Je malé přesto stabilní, vydrží skoro všechno a opravy se daj dělat na poli vteřiňákem. Bohužel já už před tim to měl 3kg a letělo to v pohodě, ale nebylo to ono, furt jsem řešil jakej tam dát silnější motor. Teď po předělání 3,5kg. Furt to na 5000mA uletí 25min letu a okolo 15-20km na vzdálenost (celkem) ale je to prostě šutr. Musim koupit nové a udělat ho co nejlehčí.
Jinak naprosto nesouhlasim s tvrzenim, že je na FPV nahovno. Pokud chcete obletět hrad a mít klidnej stabilní záběr, tak to není nejvhodnější. Na dlouhé lety taky ne... i když jsem udělal 5km tam a 5km zpět v zimě -5 stupnu a to cela na 2000mA! S 3kg Maxi swiftem...
Ale jak říkám není to na stabilní klidné lety, pokud neni bezvětří. Na druhou stranu pokud chceš blbnout, létat pod stromama, mezi stromama, chytat do ruky a nebát se s tim havarovat, tak nic lepšího než samokřídlo neexistuje! Vydrží to všechno, letí to pomalu i rychle a nezpůsobí to zranění. Právě proto s tim létaj například Blacksheep a netvrďte mi že to není opravdové a pěkné FPV... a to s tim létají na horách podél kopce, rychle, pomalu... všechno...
Se sky walkerem se to nedá vůbec srovnávat, docela dobrej je easyglider, ale zkuste do něj naložit 3,5kg aby letel... navíc tolik nevydrží při nehodě..
Prostě FPV má mnoho rozměrů a říci, že křídlo je na FPV blbé je hloupost.
Sám mám větráka na dlouhé stabilní lety.
Křídlo na blbnutí nízko a zběsile
A quad na létání na místě.
prostě správnej FPVer potřebuje nejmíň 3 stroje
29. srpna 2013 v 20:25
boris123
Rosťo, tu vývrtku trénuji bez FPV výbavy. Váha je 2220g, motor 2820 KV 800, LiPol 5000/4s vrtule 12' super akorát pro akrobacii. Pro osazeni LRS přibere váhu o vice než kilo, lipolka 8000mAh/3s, vrtule sklopka 13'. Bojím se, že to coby padesátník bez katapultu do vzduchu nedoastanu. A na zem taky ne, jestli se klouzavost křidla ještě zvětši na delši letové poláře
29. srpna 2013 v 17:24
boris123
Vaše diskuze je super. to: vlx. Maxiswift mám na létání kolem kopky hnoje. Je to superéro které toleruje snad všechno do celkove váhy 1500g. Pak ty letové vlastnosti s další váhou jdou do háje a pro FPV je nepoužitelné. X-8 je podle něj jiné kafe. Sice má své nectnosti jak na pádovce, tak na kvaltu. Není to týden, co jsem ve fluteru přišel o winglet a dekl hřbetu X-8.
29. srpna 2013 v 13:39
Chipke
Vozko, jediný co se mi na tom samokřídle líbí, to je ten vnitřní prostor, že tam můžeš v podstatě pašovat malýho čokla i s vodítkem. Ale jinak, já tak nějak z principu nemám rád tlačný motory a deltu k tomu. Prostě já bych si toto samokřídlo nekoupil. Síce jsem měl MaxiSwifta, ale ten byl na blbnutí a ne na FPVčko. To já když už, tak koptr. Jo to mi připomíná, že až poskládám vrtulníka, tak se musím vrhnout na koptra a dodělat to. Sehnal jsem silnější motory, větší vrtule, tak se bude tunit. Akorát jsem si musel pod motory nechat udělat prodlužovací destičky, abych dostal motory dál od sebe.
29. srpna 2013 v 13:01
vlx
Co vim tak X-8 dost vyztužujou aby to bylo alespoň trochu tuhé, ikdyž tam i ten hladkej povrch asi hraje dost roli při odtrhávání proudnic. A o mi připomnělo že bych mohl konečně osadit toho maxiswifta co odpočívá pořád v krabici. Dáme tomu reálný termín přes zimu :)
29. srpna 2013 v 12:19
Vozka
Nevim... koupit si 2m křídlo mi přijde jako blbost... na to už je lepší nějakej pilonovej větroň.
Nicméně koupit si 1,2-1,4m křídlo na blbnutí je naopak super. Má velkou nosnost a dobře letí. Teď jsem ho zrovna předělával po tom pádu na srazu a udělal jsem to po vzoru Kolinse (akorát s původnim motorem) a All UP váha je 3,5kg :-D sice to letí ale při vypnutí plynu to padá jak šutr :( takže koupim nové a předělám to zase do původní podoby :-(
Kurva tyhle pokusy mě zabijou
29. srpna 2013 v 09:29
Chipke
No Vozko, to co se stalo Milanovi nebylo při rychlým letu, ale při testu pádovky, takže pomalý let se stálým přitahováním a najednou to spadlo do ploché vývrtky a nešlo s tím nic, ale totálně nic dělat a jen to spadlo do kukuřice. Naštěstí se letadlu nic nestalo a odnesly to jen překližkové desky co drží křídlo u trupu.
29. srpna 2013 v 08:18
Vozka
To už ukazoval David ve FliteTest, když pohledáte určitě to najdete. Jelikož x8 je tak velká a měkká, tak se při trochu rychlosti křídla a bočnice rozvibrujou tak, že se letadlo stane neovladatelné. Má to tam dokonce i natočené... A rozhodně to nedoporučujou na nějaké rychlejší klesání a podobně, ale pouze na pomalé rovné lety...
29. srpna 2013 v 08:13
Milan
Nedávno jsem dělal zákazníkoj X-8 FPV a stalo se mi taky uplně přesně to,co popisuje boris123 ... nešlo s tím nic dělat...
29. srpna 2013 v 03:17
Rosťa
To Boris123
No s X-8 létám. Kolik to váží a jaký je výkon motoru ?
29. srpna 2013 v 00:16
boris123
Máte někdo zkušenost s obřím samokřídlem FPV Wing X-8 ? Nelze je vytáhnout z levé vývrtky. Nereaguje na potlačení a reakční moment motoru letoun definitivně v režimu uzamkne. Nepomáhá dovážení v čumáku ani silnější serva elevonů.
27. srpna 2013 v 18:44
bzukyn
http://bzukyn.rajce.idnes.cz/Y6/
mezi nosníky a držákem osy jsou plastové sloupky
27. srpna 2013 v 17:45
bzukyn
na dřevěných nosnících jinak nijak,je to vidět tady
http://img9.rajce.idnes.cz/d0902/8/8591/8591989_1a db7e23f5ed10bb64315c7c2d6281e1/images/IMAG0286.jpg
a jenom naklápění,který neženu přes KK2
27. srpna 2013 v 06:51
Chipke
bzukyne, jak máš odvibrovanou kameru? nějaká stabilizace kamery a tak?
20. srpna 2013 v 11:58
Vozka
"6 tn" gimbal nic nezmanemá... melo tam být "Ten gimbal"... sem se nějak uklepnul
20. srpna 2013 v 11:57
Vozka
@VLX: jj to mám taky a narazil jsem na pár závad. 6 tn gimbal je sice super zpracovanej, ale z moc slabého materiálu, takže se rozrezonuje a i když je to odpružené všechno tak dává vibrace jako krava. Druha vec je, že na řízení gimbalu používám WKM a to kopíruje hlavní osu, takže když s podvozkem otočíš o 90 stupnu, tak to vlastně otáčí blbejma osama, takže je potřeba k tomu pořídit externí řídící jednotku a přidělat jí na plochu k foťáku... Takže třetí osu mám zatim zablokovanou.
20. srpna 2013 v 10:51
vlx
Vozka> Chytání do ruky sem viděl u S800, pro mě velmi nepraktické. Sklápěcí podvozek je 1. varianta, ale mě se spíš zamlouvá řešení kdy třetí osa ovládá celý podvozek ;) točíš tedy fotákem i s nohama, takže ti v záběru nevadí ;) Tohle 3 osé řešení už plánuju nikoliv pro GoPro ale DSLR.
20. srpna 2013 v 09:52
Vozka
@vlx: dík za infa. S třetí osou budeš mít problém s podvozkem... ti bude překážet v záběru... Oni to dělaj tak, že podvozek maj na servech sklápěcí pod ramena, nebo že zůstane na zemi a pak to musíš chytat do ruky.
20. srpna 2013 v 09:29
vlx
Vozka> ten servovej byl těžkej zbytečně (sklolaminát) tenhle sice taky není vyroben z nějak extra kvalitního materiálu, ale je to ještě akceptovatelné. Alexmos board má přímo na desce mini USB tak stačí běžnej káblík, je k tomu java aplikačka pro win aj pro linux takže ani s tim není problém. Napájení mám řešeno z separátní 800MAh 3S aku a na ní mám navěšeno jak gimbal, tak VTX a LED osvětlení, zas tolik to nežere, létám běžně 2x8minut lety a je tam rezerva, právě uvažuju vyzkoušet i menší a lehčí aku. Na servovej gimbal to napasovat bych se spíš vyhnul, lepší je rovnou konstrukci uzpůsobit pro brushless provedení. Brzo budu asi stavět další, už jsou k dispozici upgrade desky na 3-tí osu :D
<< na začátek | < předchozí   | ... 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem237 348
tento týden439
dnes86
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK